نقش مهم طرح ملي نوروزگاه در حفظ و احياء آئين ها و سنتهاي ماندگار

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: اجراي طرح ملي نوروزگاه نقش مهمي در حفظ و احياء آئين ها و سنتهاي زيبا و ماندگار و معرفي و انتقال آنان به نسل هاي آينده دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، حسين زارع صفت در حاشیه بازديد از نمايشگاه طرح ملي نوروزگاه در بوستان كوهسنگي مشهد افزود: يكي از اين برنامه هاي فرهنگي و هنري زيبا و جذابی که امسال اجرا شد طرح ملي نوروزگاه است که در مشهد و نيشابور و 12 استان كشور برگزار شد.

وي گفت: خوشبختانه اين طرح با برگزاري نمايشگاه نوروز گاه در سه ميدان گاه اصلي بوستان كوهسنگي مشهد توانسته نقش مهمي را در معرفي و حفظ و احياء ائين ها و سنت هاي زيبا ايفا كند.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي افزود: طرح ملي نوروزگاه در قدم اول بسيار مناسب و همراه با موفقيت اجرا شد و اين طرح آينده اي روشن دارد.

زارع صفت با اشاره به برگزاري نمايشگاه نوروزگاه در كوهسنگي مشهد از همه شهروندان، مسافران نوروزي، گردشگران و زائران دعوت كرد تا با حضور در بوستان كوهسنگي مشهد از اين نمايشگاه بزرگ فرهنگي و نيز موزه بزرگ خراسان بازديد كنند.

يادآور مي شود نمايشگاه نوروزگاه تا پايان نيمه اول فروردين ماه جاري همه روزه از ساعت 8 الي 21 در بوستان كوهسنگي مشهد آماده پذيرايي از علاقه مندان وبازديدكنندگان است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.