مشهد برای اقامت شبانه 330 هزار نفر مسافر نوروزی ظرفیت دارد

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد گفت : مشهد برای اقامت شبانه 330 هزار نفر مسافر نوروزی ظرفیت دارد که سهم شهرداری برای اسکان مسافران ، 30هزار نفر در 20 مرکز است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،علی قناویزچی افزود : این مراکز اسکان در شرق مشهد با محوریت بوستان غدیر ، در جنوب با محوریت مجموعه شهید بهشتی و در غرب مشهد با محوریت سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی است .

وی با بیان اینکه اسکان زائران از امروز 27 اسفند آغاز می شودگفت: با توجه به اهمیت ساماندهی مسئله اسکان ، تمهیداتی برای اطلاع رسانی به زائران نیز اندیشیده شده که تلفن بین‌المللی096308 یکی از این راههای ارتباطی است که از این طریق ظرفیت‌ محلهای اسکان به زائران منتقل می‌شود .

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه اپلیکیشن جامع اطلاع‌رسانی مشهد درورودی های چهارگانه شهر به منظور اطلاع رسانی در خصوص ظرفیت‌های اسکان ارائه می شود افزود: همچنین در 26 پایگاه راهنمای زائر ، لوح های فشرده صوتی حاوی اطلاعات مورد نیاز زائران را به زائران تقدیم می‌ کنند .

قناویزچی راه‌اندازی بخش عربی و انگلیسی‌زبان تلفن راهنمای زائر و ارائه نقشه جامع و کتابچه راهنمای مشهد را ازجمله محصولاتی برشمرد که به زائران ارائه می شود.

وی از راه‌اندازی و بازطراحی کمپین نایب‌الزیاره خبر داد و گفت : این طرح فضای همدلی بین شهروند مشهدی و زائران را فراهم می‌کند .

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد افزود: دسترسی به این کمپین از طریق سامانه پیامک با ارسال عدد هشت به شماره1000880088و سایت آن به آدرس www.1000880088.ir امکان‌پذیر است.

قناویزچی گفت: تورهای گردشگری نیم روزه برای زائران و مجاوران ، برپایی نمایشگاه گردشگری با عنوان نوروزگاه مردم مشهد با مشارکت شهرداری و میراث فرهنگی در پارک کوه‌سنگی از برنامه‌های مدیریت گردشگری شهرداری مشهد به شمار می‌رود.

وی افزود : تورهای محله‌گردی از دیگر فعالیت‌های نوروزی مدیریت گردشگری به شمار می‌رود که اولین تور در این طرح در محله چهارباغ برگزار می‌شود ؛ تورهای محله‌گردی از فردا 27 اسفند تا 12فروردین 95در محل فرهنگ‌سرای بهشت در بازار جنت برپا خواهد بود.

انتهای پیام//

برچسب ها: مسافر ، نوروزی ، اسکان ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.