زاهدان؛

جوانان و نخبگان از سرمایه های اصلی هر جامعه هستند

منتخب مردم شهرستان های چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان و نخبگان از سرمایه های اصلی هر جامعه هستند و ارج نهادن به جوانان باعث پیشرفت هر منطقه ای خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ عبدالغفور ایران نژاد در دیدار با دانشجویان و جوانان بخش زرآباد کنارک افزود: ساحل زیبا و بکر در کنار بخش کشاورزی و صید و صیادی باعث پیشرفت روز افزون بخش زرآباد شده است.
وی ادامه داد: بخش زرآباد در شاهراه ترانزیتی دو بندر استراتژیک چابهار و جاسک واقع شده است و این بخش در آینده ای نچندان دور به یکی از مناطق پیشرفته استان تبدیل خواهد شد.
ایران نژاد تصریح کرد: پیشرفت بخش زرآباد باعث پیشرفت جنوب استان خواهد شد لذا باید به این مقوله توجه و نگاه ویژه ای صورت گیرد.
وی بیان کرد: دوری از مرکز و محرومیت موجود ایجاب می کند به تقویت و تسریع در زیر ساخت های اقتصادی از جمله  گاز و راه آهن بپردازیم تا از طریق قانون گذاری وتصویب طرح های اقتصادی؛ زمینه سرمایه گذاری در منطقه را فراهم کنیم.
ایران نژاد اشتغال جوانان منطقه را نیازمند ساماندهی و مدیریت مطلوب و بهره بردن از پتانسیلها موجود در منطقه دانست و خاطر نشان کرد: مهمترین بحث در منطقه ما اشتغال است، حل این مشکل اساسی نیازمند مدیریت مناسب و بهره بردن از پتانسیلهای بسیار مناسب در منطقه است به عنوان مثال مرزهایی داریم که هنوز نابسامان است و اگر مدیریت و ساماندهی مرز ها قانونی شود اشتغال خوبی در منطقه ایجاد و خود باعث  امنیت پایدار در منطقه خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار