مدیرکل گردشگری :

گچساران همچنان در رکورد اسکان نوروزی

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گچساران همچنان در صدر تعداد اسکان نوروزی کهگیلویه و بویراحمد است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمود باقری ا اشاره به بازدید تعداد زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور به خصوص در منطقه جنوب است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمدافزود: به دلیل وجود آب و هوای مناسب در فصل نوروز تعداد زیادی مسافر و گردشگر از جاذبه‌های استان ما دیدن می‌کنند که همین موجب رونق اقتصادی در استان خواهد شد.
 
باقری ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پذیرایی هر چه بهتر از گردشگران و مسافران برای سال‌های آینده را نیازی مهم و اساسی دانست و گفت: در صورت فراهم شدن این زیرساخت‌ها که به اعتبارات در خور توجه نیاز دارد استان ما یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در کشور خواهد شد.
 
باقری با اشاره به حضور خوب گردشگران و مسافران نوروزی در سال جاری در استان به آمار حضور گردشگران در استان تا روز هفتم فروردین ماه اشاره کرد و گفت: در روز هفتم تعداد 109 هزار و 700 اسکان در استان داشته‌ایم.
 
وی از شهرستان گچساران به عنوان شهرستانی که بیشترین اسکان را در استان داشته اشاره کرد و گفت: از این تعداد، 39 هزار و 443 نفر مربوط به شهرستان گچساران بوده است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به کل اسکان نوروزی در طول چند روز اخیر از سال در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا امروز تعداد 582 هزار و 979 نفر اسکان داشته‌ایم.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.