ممنوعیت تجمع در میدان بورس بروکسل در پی تشدید مسائل امنیتی

تجمع بزرگداشت قربانیان حملات بروکسل به دلیل مسائل امنیتی ممنوع شد.

ممنوعیت تجمع در میدان بورس بروکسل در پی تشدید مسائل امنیتیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد تجمع در میدان بورس بروکسل به دلیل مسائل امنیتی ممنوع شد. 

صدها نیروی پلیس و ارتش بلژیک برای جلوگیری از برگزاری مراسم بزرگداشت قربانیان حملات بروکسل، در میدان بورس این شهر مستقر شدند. گزارشگر این شبکه گفت: دارندگان آرشیو رویدادهای تاریخی از صبح روز یکشنبه به میدان بورس آمده اند تا نقاشی کودکان و پیام هایی را که تجمع کنندگان در این محل بر جای گذاشته اند جمع آوری کنند. ماموریت این افراد جمع آوری مدارکی دال بر همبستگی مردم با قربانیان حادثه است. یکی از دارندگان آرشیو رویدادهای تاریخی پیام ها و نقاشی های کودکان را تاثرآور خواند. 

گزارشگر  این شبکه گفت: میدان برای پیاده ها قابل دسترسی است. دوچرخه سواری که در تصویر مشاهده می شود، یکی از بهترین دوستانش را در این حملات از دست داده است. 

گزارشگر ادامه داد: خانواده ای که در تصاویر مشاهده می شود، به رغم ممنوعیت برگزاری تجمعات در میدان بورس، بعد از ظهر روز یکشنبه برای اهدای گل به قربانیان به این محل آمده اند. گزارشگر افزود: تمامی راه های دسترسی به میدان بورس برای خودروها بسته شده است. این تصمیم از سوی مقامات دولتی اتخاذ شده است. یکی از برگزار کنندگان گردهمایی لغو شده تصمیم ممنوعیت برگزاری مراسم را قابل فهم دانست. 

گزارشگر این شبکه همچنین اعلام کرد: در حال حاضر پانصد نیروی پلیس و شماری از نیروهای ارتشی برای برقراری امنیت در میدان بورس مستقر شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار