شیراز؛

بازدید مدیر عامل جمعیت هلال احمر از اجرای طرح های نوروزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از نحوه اجرای طرح های ایمنی و سلامت مسافران و امداد و نجات نوروزی شهرستان های شمال و جنوب استان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض اله جعفری با حضور در پایگاه های ثابت امداد و نجات بین شهری کولی کش، تیمارجان، شهیدآباد، فتح آباد و پایگاه موقت سورمق از نزدیک در جریان فعالیت های نجاتگران این پایگاه ها قرار گرفت.
وی همچنین از پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در شهرستان های خرمبید، آباده، اقلید ارسنجان و مرودشت در شمال استان بازدید کرد.
جعفری خاطر نشان کرد: کاهش 15 درصدی تصادفات استان در نوروز امسال مرهون همکاری مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تلاش جمعی دستگاه های خدمات رسان برای ترویج فرهنگ سفر ایمن و سالم است .
وی همچنین با سفر به شهرستان های جنوبی فارس در روزهای 6 و 7 فروردین ماه امسال از نزدیک از طرح های نوروزی شهرستان های جهرم، خنج، قیروکارزین، لامرد، مهر، فراشبند و فیروزآباد بازدید کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: تا تاریخ 6 فروردین ماه، بیش از 120 هزار و 396 مسافر نوروزی به پست های ایمنی و سلامت این جمعیت در سراسر استان مراجعه کردند و 7 هزار و 931 تن نیز از خدمات ایستگاه های سلامت بهره مند شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس در جریان این سفرها با فرماندار و اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر جهرم و نیز معاون فرماندار شهرستان مهر دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدارها توسعه بنیان های امدادی، جذب، آموزش و سازماندهی اعضا و داوطلبان را از وظایف مهم جمعیت هلال احمر برشمرد و بر اختصاص سهم شهرستان ها از محل املاک و طرح های درآمدزا تاکید کرد.
جعفری در جریان این سفرها از طرح های نیمه تمام شهرستان های لامرد و مهر نیز بازدید کرد.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار