طالبان پاکستان مسئولیت انفجار لاهور را بر عهده گرفت

گروه تروریستی طالبان پاکستان مسئولیت اقدام تروریستی روز گذشته در لاهور را بر عهده گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی؛ گروه تروریستی طالبان پاکستان مسئولیت انفجار انتحاری در یکی از پارک‌های شهر لاهورِ پاکستان را که بیش از 70 کشته و 300 زخمی به جا گذاشت، بر عهده گرفته است.

گروه جماعت الاحرار اعلام کرد به عمد در روز عید پاک (یکشنبه، 8 فروردین)، پارک گلشن اقبالِ شهر لاهور را هدف حمله قرار داده است.

دولت پاکستان ضمن محکوم کردن این حمله سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
نکنه امام زمانی ک این همه غیب میدونی عجبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
بزرگترین خطر برای اینده ایران همین کثافتهای واقع در کشورهای شرقی کشورمان ایران هستند . این مسئله 15ساله منو نگران کرده. از داعشیهای واقع در عراق و سوریه و غیره خطری ما را تحدید نخواهد کرد اما از جانب افراطیون واقع در هند و پاکستان صد درصد مشگل خواهیم داشت. چون برای اینده ما این کثافتا رو پرورش داده اند. منتظر باشید و ببینید. خداوند یه قدرتی داده که اینجور مسائلو خیلی زود متوجه میشم اما افسوس دستم به هیچ جا بند نیست. تا به حال ده مورد از حدسیاتم دقیقا اتفاق افتاده . روزگار خوشی ما بعد از متلاشی شدن عربستان خواهد بود و اما با مشگلاتی از جانب شرقیهای مسلمان افراطی مواجه خواهیم بود. سرنگونی حکومت مرکزی عربستان از جانب کشورهای دنیا تایید شده و نحوه انجامش در حال بررسی و انجامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
خدا لعنت شون کنه
وهابی های خدا نشناش
آخرین اخبار