سمنان;

افزایش آمار تصادفات جاده‌ای در استان سمنان

آمار تلفات سوانح جاده‌ای در استان سمنان ۳ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سمنان ، دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان گفت: آمار تصادفات جاده‌ای در استان سمنان 4 درصد افزایش یافته است و این مسئله موجب نگراننی شده است.
 حسین خواجه بیدختی با اشاره به یکنواخت بودن جاده‌های مواصلاتی استان سمنان و امکان ایجاد خستگی و خواب آلودگی در این محورها افزود: باید با معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان و ایجاد امکان استراحت و اقامت برای مسافران در این استان زمینه را برای رانندگی بانشاط آنان فراهم آوریم.

وی با اشاره به اینکه اقامت مسافران نوروزی در استان سمنان افزایش داشته است عنوان کرد: بر اساس آمارها، این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 17 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان افزود: امسال در حالی آمار اقامت نوروزی در دور نخست سفرها در استان سمنان به 162 هزار نفر رسیده است که این آمار در سال قبل 138 هزار نفر در این مدت بوده است.

وی با اشاره به افزایش 8 درصدی اقامت در اقامت‌گاه‌های موقت استان سمنان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل عنوان کرد: عمده این اقامت‌ها شامل مدارس و اماکن پیش بینی شده از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه بود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان با اشاره به بازدیدهای انجام شده از اماکن و جاذبه‌های گردشگری این استان در دور نخست سفرهای نوروزی گفت: شمار گردشگران خارجی در این ایام نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 برابر شده و تعداد گردشگران داخلی نیز 19 درصد افزایش داشته اشت.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: افزایش ، آمار ، تصادف ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.