سمنان;

اعزام بیش از 70 روحانی به مساجد و زائرسراهای بین راهی استان سمنان

74روحانی طی تعطیلات نوروزی به مساجد و زائرسراهای سطح استان سمنان برای اقامه نماز، مشاوره و پاسخ به مسائل شرعی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اهداف اعزام مبلغان به مساجد و زائرسراهای سطح استان سمنان طی ایام نوروز، گفت : روحانیان اعزامی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی در طول تعطیلات نوروزی در ۷۴ مرکز حضور دارند تا مسافران نوروزی بتوانند از اقامه نماز جماعت در سه نوبت صبح، ظهر و مغرب بهره مند شوند.
حجت الاسلام علی شکری افزود : در شهرستان شاهرود هم اکنون۱۲ روحانی، شهرستان سمنان ۱۱نفر، دامغان ۱۵ روحانی، مهدیشهر۹ نفر، میامی هشت نفر، سرخه سه نفر و در بیارجمند شش روحانی و مبلغ مستقر هستند تا در ایام نوروز نسبت به امور تبلیغی و اقامه نماز جماعت در مساجد و زائرسراها اقدام کنند.
وی با اشاره به عبور بیش از شش میلیون مسافر طی ایام نوروز از استان سمنان، بیان داشت: حضور روحانیان در مساجد استان طی این ایام می تواند فرصت مناسبی رابرای شبکه تبلیغی در زمینه رفع شبهات دینی، بیان احکام دینی، فرهنگ سازی درباره سبک زندگی اسلامی، سیره ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین، معارف دینی و الهی و همچنین فضیلت زیارت امام رضا(ع)، ائمه اطهار(ع) و بقاع متبرکه فراهم کند.
وی افزود: از سوی دیگر حضور روحانیان و مبلغان در مساجد و زائر سراهای سطح استان سمنان می تواند در ارائه خدمات تبلیغی شامل پاسخگویی به مسائل شرعی به ویژه احکام سفر بسیار موثر باشد.
انتهای خبر/
برچسب ها: نماز ، روحانی ، 74 ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.