لحظه به لحظه با وضعيت جاده ها؛

تداوم ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های شمالی/تردد جنوب به شمال در محور چالوس ممنوع شد+تصاویر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید.

ترافیک روان در تمامی محورهای مواصلاتی/کرج-چالوس بازگشایی شد
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

*ترافیک روان در تمامی محورهای مواصلاتی/ کرج - چالوس بازگشایی شد/ ساعت 6:10


همچنین مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس که به دلیل تخلیه بار ترافیکی از شب گذشته مسدود شده بود از ساعتی پیش رفع محدودیت تردد و بازگشایی شد.

ترافیک سنگین در محور‌های کندوان و هراز/ ساعت 09:00

در حال حاضردر محورهای کندوان و هراز (مسیر شمال به جنوب) دربرخی مقاطع ترافیک سنگین ودر مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی وروان می باشد. 

گفتنی است، در برخی از محورهای استان  آذربایجان شرقی بارش برف وباران ودربرخی محورهای استان های خراسان جنوبی ورضوی، مازندران،کرمان وگلستان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

ترافیک سنگین در محور‌های کندوان و هراز/کرج-چالوس بازگشایی شد
محور هراز محدوده تونل تکاور 2 (ساعت09:00)

ترافیک سنگین در محور‌های کندوان و هراز/کرج-چالوس بازگشایی شد
محور کندوان(ساعت 09:00)
نقشه ترافیکی/ ساعت 09:10

ترافیک سنگین در محور‌های کندوان و هراز/کرج-چالوس بازگشایی شد



ترافیک نیمه سنگین در محور‌های هراز، فیروزکوه و چالوس/ ساعت 10:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: در استان آذربايجان شرقي(محورهاي اهر-تبريز،تبريز-آذرشهر،مرند-تبريز،جلفا-مرند)بارش برف اعلام شده است. همچنین در استان هاي آذربايجان شرقي، خراسان جنوبي، فارس، گلستان، مازندران(اكثر محورها) بارش باران گزارش شده است.

ترافيك در باند شمال به جنوب محورهاي  هراز(محدوده هاي پارك جنگلي آمل، نارنجستان، گزنك، تونل تكاور2، آب اسك و پلور)، كرج-چالوس(محدوده هاي مرزن آباد تا دزدبن، هزارچم، سياه بيشه، پل زنگوله، پيچ سرهنگ، گچسر و سدكرج) و فيروزكوه(شيرگاه تا سوادكوه) ترافيك نيمه سنگين گزارش شده است.

ترافیک سنگین در محور هراز/ ساعت 11:00

در حال حاضر ترافیک در محور هراز محدوده پارک جنگلی آمل و تونل تکاور (مسیر شمال به جنوب) به صورت سنگین، محور فیروزکوه محدوده تونل شیرگاه و محور کندوان در اکثر مقاطع (مسیرهای شمال به جنوب) به صورت نیمه سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان می باشد.

گفتنی است، در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی،خراسان های شمالی،رضوی و جنوبی، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های هراز، فیروزکوه و چالوس/کرج-چالوس بازگشایی شد+تصاویر
آزادراه تهران-کرج محدوده پل کلاک(ساعت 11:00)

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های هراز، فیروزکوه و چالوس/کرج-چالوس بازگشایی شد+تصاویر
محور هراز محدوده امامزاده علی(ساعت 11:00)

تردد در جنوب به شمال هراز ممنوع شد/ ساعت 12:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: برابر استعلام بعمل آمده و پايش تصويري از دوربين هاي اين مركز در استان هاي خراسان جنوبي، گلستان، مازندران،كرمان، خراسان رضوی و جنوب استان فارس(اكثر محورها)بارش باران اعلام شد.

ترافيك در باند شمال به جنوب محور هراز(محدوده  پارك جنگلی آمل) و محور كرج-چالوس(باند شمال به جنوب محدوده دزدبن و  باند جنوب به شمال محدوده تونل كندوان)  نيمه سنگين گزارش گرديد.ساير محور هاي مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردار می باشند.

همچنین به دليل حجم بالای ترافيك شمال به جنوب محور هراز، تردد كليه وسايل نقليه از جنوب به شمال اين محور (رودهن به سمت آمل) تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه / ساعت 13:00

در حال حاضر ترافیک در برخی مقاطع محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه (مسیرهای شمال به جنوب) به صورت سنگین و در آزادراه کرج-تهران محدوده پل کلاک و محور رشت-قزوین محدوده شهر رودبار به صورت نیمه سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان می باشد.

همچنین در برخی از محورهای استان های خراسان جنوبی،مازندران و گلستان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های هراز، فیروزکوه و چالوس/تردد در جنوب به شمال هراز ممنوع شد+تصاویر
محور کندوان محدوده سه راه دیزین(ساعت 13:40)

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های هراز، فیروزکوه و چالوس/تردد در جنوب به شمال هراز ممنوع شد+تصاویر
محور فیروزکوه محدوده کارسالار(ساعت13:40)

نقشه ترافیکی/ ساعت 13:30

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های هراز، فیروزکوه و چالوس/تردد در جنوب به شمال هراز ممنوع شد+تصاویر

هراز شمال به جنوب يكطرفه شد/ ساعت 15:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور هراز كه به دليل ريزش سنگ مسدود شده بود، بازگشايي شده و تردد وسايل نقليه در اين محور براي تخليه بار ترافيكي فقط از شمال به جنوب مجاز است.

در استان خراسان رضوي (محور درگز) ، استان فارس (محور جهرم) ، استان گلستان (محورهاي جنگل گلستان و خوش ييلاق ، علي آباد ، آزادشهر) ،  استان مازندران (محور نوشهر و شهرهاي ساحلي) و استان كرمان (محور بافت-كرمان) بارش باران اعلام شده است.

ترافيك در باند شمال به جنوب محور هراز(محدوده  پارك جنگلي آمل تا نارنجستان سنگين و طول مسير نيمه سنگين ) ، محور كرج-چالوس(باند شمال به جنوب محدوده مرزن آباد تا  دزدبن سنگين  و طول مسير نيمه سنگين ) و باند شمال به جنوب محور فيروزكوه (محدوده تونل شيرگاه تا زيرآب نيمه سنگين) گزارش شده است.

*بارش برف در سمنان/ ترافیک نیمه سنگین در هراز، کرج چالوس و فیروزکوه/ 18:15

بر اساس اعلام پليس راه ناجا در استان سمنان( محور توسكستان) بارش خفيف برف گزارش شده است.

همچنین در جنوب استان فارس(اكثر محورها)و در استان هاي خراسان شمالي(محور آشخانه-چمن بيد)، مازندران(ارتفاعات محور فيروزكوه)و جنوب استان كرمان(محور هاي جيرفت-راين و جيرفت-كرمان) بارش باران اعلام شده است.

همچنين در استان سمنان(محور خوش ييلاق)تردد با زنجير چرخ امكان پذير مي باشد . ترافيك در استان مازندران باند شمال به جنوب محور هراز (محدوده پارك جنگلي آمل و تونل تكاور ) ، محور كرج-چالوس (باند شمال به جنوب محدوده سه راهي ديزين تا نساء) و باند شمال به جنوب محور فيروزكوه (محدوده تونل شيرگاه تا زيرآب) و در استان گيلان( محدوده هاي منجيل،لوشان)و در استان البرز باند جنوبي آزاد راه تهران-كرج(محدوده پل فرديس تا پل كلاك)نيمه سنگين گزارش شده است.

ساير محور هاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار مي باشند.

*ادامه بارش برف و باران در 4 استان/ساعت 19:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: در حال حاضر در استان سمنان ( محور هاي توسكستان و خوش ييلاق ) بارش خفيف برف اعلام شده است و دراستان هاي خراسان شمالي ، كرمان و جنوب استان فارس(اكثر محورها) بارش باران گزارش شده است.

همچنین
ترافيك در باند شمال به جنوب محور هراز(محدوده پارك جنگلي آمل تا نارنجستان ) ، محور كرج-چالوس(باند شمال به جنوب طول مسير) ، باند شمال به جنوب محور فيروزكوه(محدوده هاي تونل شيرگاه و كار سالار) ،باند شمال به جنوب محور هاي رشت-قزوين و لوشان ، باند جنوبي و شمالي آزاد راه تهران-كرج (محدوده پل فرديس تا پل كلاك و بالعكس) و باند جنوبي و شمالي آزاد راه كرج-قزوين (پل حصارك تا پل فرديس و بالعكس) نيمه سنگين است.

ساير محور هاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار مي باشند.

*هراز دو طرفه شد / ساعت 19:30

پليس راه ناجا اعلام كرد: محدوديت تردد در محور هراز لغو شده است و تردد در اين محور در هر دو لاين رفت و برگشت برقرار شده است.

* ترافیک نیمه سنگین در هراز، چالوس و گیلان /3 استان بارانی /ساعت 21:00

بر اساس علام پليس راه ناجا در حال حاضر دراستان هاي خراسان شمالي ، هرمزگان و جنوب استان فارس (اكثر محورها) بارش باران گزارش گرديد.

همچنین ترافيك در باند شمال به جنوب محور هراز(محدوده پارك جنگلي آمل تا نارنجستان) ، محور كرج-چالوس (باند شمال به جنوب طول مسير) ، باند شمال به جنوب محور فيروزكوه (محدوده هاي تونل شيرگاه تا زير آب) ، گيلان (باند شمال به جنوب محور هاي رشت- قزوين ، رشت – لاهيجان ولوشان) ، باند جنوبي و شمالي آزاد راه تهران-كرج (محدوده پل فرديس تا پل كلاك و بالعكس) و باند جنوبي و شمالي آزاد راه كرج- قزوين (از محدوده آبيك تا هشتگرد و از پل حصارك تا پل فرديس و بالعكس) نيمه سنگين گزارش گرديد.

*تردد جنوب به شمال در محور چالوس ممنوع شد/ساعت 21:20

پليس راه ناجا اعلام كرد: به منظور تخليه بار ترافيكي شمال به جنوب تردد كليه وسايل نقليه در محور كرج - چالوس محدوده ميدان اميركبير تا دهانه شمالي تونل كندوان تا اطلاع ثانوي متوقف شد.

*تداوم ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های شمالی/هرمزگان بارانی/ ساعت 23:00

بر اساس اعلام پلیس راه، در حال حاضز دراستان هرمزگان (محورهاي كهورستان و بندرعباس) بارش باران اعلام شده است.

همچنین ترافيك در باند شمال به جنوب محور كندوان (محدوده دزدبن ، هزارچم)، باند شمال به جنوب محور فيروزكوه (محدوده هاي تونل شيرگاه تا سوادكوه) ، گيلان (باند شمال به جنوب محورهاي رودبار و لوشان) ، باند جنوبي آزاد راه كرج- قزوين (محدوده پل حصارك تا پل فرديس) و باند جنوبي آزاد راه تهران-كرج (محدوده پل فرديس تا پل كلاك) نيمه سنگين گزارش شده است و ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار مي باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار