صادق‌زاده: بعد از طلای ریو خداحافظی می کنم

ملی‌پوش وزنه برداری جانبازان ومعلولین گفت: رقابت‌های المپیک ریو آخرین حضورم در عرصه ورزش است و می‌خواهم با طلای ریو از تیم خداحافظی کنم.

علی صادق‌زاده در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: سال گذشته در مسابقات قزاقستان موفق به کسب دو مدال طلا و نقره شدم و رکورد آسیا را با نام ایران ثبت کردم و در رقابت‌های جهانی فزاع امارات به نشان نقره دست یافتم و می‌خواهم در پارالمپیک ریو که آخرین حضورم است، مدال طلا بدست آورم و با قهرمانی از رشته وزنه‌برداری و تیم‌ملی خداحافظی کنم.
 
دارنده نشان برنز پارالمپیک لندن درباره تعطیلات نوروز گفت: روزهای اول مطابق با رسوم به دیدار بزرگترها رفتم و درادامه به تمرینات آمادگی جسمانی پرداختم و به خاطر اینکه خود را برای مسابقات حساس ریو آماده می کنم، نوروز امسال به مسافرت نرفتم و تمام تلاشم برای قهرمانی در ریو به کار می‌گیرم.
 
صادق‌زاده درباره خاطرات سال 94 بیان کرد: بهترین اتفاق و خاطره‌ام کسب دو مدال طلا و نقره در مسابقات قزاقستان بود و خاطره بدی ندارم  و اصولا کسب نکردن مدال برایم خاطره تلخی می سازد.
 
دارنده 18  مدال قهرمانی افزود: در لحظه تحویل سال برای سلامتی پدر و مادرها و همه کودکان سرطانی دعا کردم و برای ورزشکاران در المپیک و پارالمپیک ریو آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
ملی‌پوش وزنه‌برداری در پایان گفت: امیدوارم معلولان در عرصه ورزش با تلاششان  در سکوهای برتر قرار گیرند و پرچم ایران را در میادین جهانی به اهتزاز در آورند و معلولیت مانع از رسیدن به این هدف نشود.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار