لحظه به لحظه با وضعيت جاده ها؛

ترافیک نیمه سنگین در كرج-چالوس،كرج-قزوين و گیلان/چالوس دو طرفه شد+تصاویر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید.

ترافیک روان در تمامی محورهای مواصلاتی/بارش باران در 3 استان
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

*ترافیک روان در تمامی محورهای مواصلاتی/ ساعت 6:00

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در کلیه محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان می باشد.

همچنین بر اساس آخرین گزارش ها از وضعیت جوی در حال حاضر در برخی محورهای استان های آذربایجان شرقی،اردبیل و گیلان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان و هراز/ ساعت 07:30

در حال حاضردر برخی مقاطع محور کندوان(مسیرشمال به جنوب) و در محور هراز محدوده نارنجستان(مسیرشمال به جنوب) ترافیک نیمه سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان می باشد. 

گفتنی است، در برخی محورهای استان های مازندران و گیلان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان و هراز/بارش باران در 3 استان

ترافیک در محور کندوان سنگین است/ ساعت 09:00

در حال حاضرترافیک درمحورکندوان مسیرشمال به جنوب محدوده هزارچم سنگین ودرمقاطع گچسر وسدکرج نیمه سنگین ،محور هراز حدفاصل پلورتا آبعلی نیمه سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان می باشد. 

گفتنی است، در برخی محورهای استان های  گیلان ،مازندران وهرمزگان بارش  باران گزارش شده است.

محور های مسدود غیر شریانی : 
1)شمشك-دیزین در استان البرز(حد فاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) 
2)پونل-خلخال دراستان های گیلان و اردبیل 
3)سروآباد-پاوه دراستان كردستان 
4)گنجنامه-تویسركان دراستان همدان به دلیل بارش برف ،باران ونبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود می باشند.

چالوس و هراز ساعت 12 یک طرفه می‌شوند/ ساعت 10:30

بر اساس گزارش پلیس راه ؛‌ برای امروز محدودیت تردد و یکطرفه کردن محور محورهای کرج - چالوس و هراز را در دستور کار قرار دارد.

احتمالا این دو محور امروز با توجه به حجم ترافیک یکطرفه می‌شوند. طبق برنامه از ساعت 12 تردد از سمت کرج به چالوس از میدان امیرکبیر ممنوع می‌شود و از ساعت 16 نیز از مرزن‌آباد به سمت کرج، تردد به صورت یکطرفه انجام می‌گیرد.

در محور هراز نیز از ساعت 13 از رودهن به سمت آبسک، تردد وسایل نقلیه ممنوع است و از سمت شمال هم از ساعت 15 از آبسک تا رودهن تردد به صورت یکطرفه انجام می‌گیرد.

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های هراز و کندوان/ ساعت 11:00

در حال حاضرترافیک درکمربندی نوشهر-چالوس سنگین،محورکندوان مسیرشمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تاتونل کندوان وحدفاصل سدکرج تاورودی بیلقان نیمه سنگین،محور هراز حدفاصل پلورتا آبعلی نیمه سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان می باشد. 

نقشه ترافیکی/ ساعت 12:20

ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان و هراز/چالوس و هراز یک طرفه شد+تصاویر


ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه،‌چالوس و هراز/ ساعت 13:00

پليس راه ناجا اعلام كرد:در استان اردبيل(محور خلخال-اسالم) بارش پراكنده برف و در استان هاي گيلان(اكثر محورها)،مازندران(محور كناره)،اردبيل(محور اردبيل-مغان) بارش باران اعلام شده است.

ترافيك در محور فيروزكوه(محدوده كارسالار)، استان چهارمحال و بختياري(محور شهركرد-خوزستان) نيمه سنگين و در طول محورهاي كرج-چالوس و هراز پر حجم گزارش گرديد.

محور رودان - بندرعباس مسدود شد/ ساعت 14:30

پليس راه ناجا اعلام كرد: محور رودان - بندرعباس محدوده ٥٠٠ متري تونل سرزه به دليل ريزش كوه تا اطلاع ثانوي مسدود شد.


بارش شدید برف در استان اردبیل/ ساعت 15:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: در استان اردبيل(محور خلخال-اسالم) بارش پراكنده برف و در استان هاي گيلان(اكثر محورها)، مازندران(محور كناره) ، اردبيل (محورهاي اردبيل - سراب و اردبيل - مغان) بارش باران ، مازندران محدوده گدوك مه گرفتگي و كاهش ديد اعلام شده است.

ترافيك در طول محور كرج-چالوس پرحجم گزارش گرديد.

ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه،‌چالوس و هراز/چالوس و هراز یک طرفه شد+تصاویر
محور اردبیل-سرعین(ساعت 16:00)

*ترافیک پر حجم در شهركرد-خوزستان و رشت-قزوين /ساعت 17:00

بر اساس اعلام پلیس راه ناجا در حال حاضر در استان هاي آذربايجان شرقي ( محورهاي ميانه زنجان ، هشترود زنجان ، اهر تبريز و آزادراه بستان آباد ) اردبيل (محورهاي اردبيل سرعين و اردبيل سراب) بارش پراكنده برف گزارش شده و در استان هاي گيلان و اردبيل (اكثر محورها)، مازندران(محور كناره)، فارس ( محورهاي فيروزآباد و جهرم ) بارش باران اعلام شده است.

همچنین ترافيك در استان چهارمحال و بختياري ( محور شهركرد - خوزستان ) و محورهاي رشت-قزوين (محدوده هاي رودبار و منجيل)، هراز(محدوده سنگچال) پرحجم گزارش شده است و ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار مي باشند.

*کندی حرکت در محور کندوان به دلیل مه گرفتگی شدید/ ساعت 19:00

پليس راه ناجا اعلام كرد: به دليل مه گرفتگي شديد در محور كندوان محدوده هاي هزارچم و پل زنگوله موجب كندي حركت شده است که توصيه مي شود رانندگان با چراغ روشن و رعايت فاصله طولي تردد كنند.

*هراز دو طرفه شد/ ساعت 19:10

بر اساس اعلام پلیس راه ناجا، محدودیت تردد در هراز به دلیل روان شدن ترافیک لغو و این محور در حال حاضر دو طرفه است.

*ترافیک نیمه سنگین در كرج-چالوس و كرج-قزوين/بارش برف و باران در 8 استان/ ساعت 19:30

پليس راه ناجا اعلام كرد: در حال حاضر در استان هاي اردبيل(محور هاي اردبيل- سرعين و اردبيل- سراب)، آذربايجان شرقي(محورهاي سراب-اردبيل و بستان آباد-زنجان)، آذربايجان غربي(محور اروميه) بارش برف و در استان هاي اردبيل، زنجان، كرمان، گيلان(اكثر محورها)، مازندران(محورهاي كناره،ارتفاعات كندوان و آمل)، آذربايجان غربي(محورهاي نقده و سلماس)، سيستان و بلوچستان(محور خاش) بارش باران اعلام شده است.

همچنین ترافيك در استان چهارمحال و بختياري(محور شهركرد-خوزستان)، محور كرج-چالوس(شمال به جنوب)، استان البرز باند جنوبي آزادراه كرج-قزوين(از خروجي استاندارد تا پل فرديس) و باند جنوبي آزادراه تهران-كرج(از پل فرديس تا پل كلاك) نيمه سنگين گزارش گرديد.

*ترافیک نیمه سنگین در كرج-چالوس،كرج-قزوين و گیلان/ ساعت 21:30

پليس راه ناجا اعلام كرد: در استان آذربايجان شرقي(محورهاي بستان آباد-اردبيل و بستان آباد-زنجان) بارش برف و در استان هاي اردبيل،زنجان،كرمان،فارس،گيلان(اكثر محورها)،مازندران(محورهاي كناره،آمل و ارتفاعات كندوان)،آذربايجان غربي(محورهاي نقده و پيرانشهر)،سيستان و بلوچستان (محور خاش) بارش باران اعلام شده است.

ترافيك در محور كرج-چالوس(شمال به جنوب)،استان گيلان(محور لوشان)،استان البرز باند جنوبي آزادراه كرج-قزوين(از مهرويلا تا پل فرديس) و باند جنوبي آزادراه تهران-كرج(از پل فرديس تا پل كلاك) نيمه سنگين گزارش گرديد.

*چالوس دو طرفه شد/ ساعت 22:45

پليس راه ناجا اعلام كرد: با توجه به بار ترافيكي عادي در محور كرج - چالوس محدوديت يكطرفه اين محور لغو شده و تردد در آن به صورت دو طرفه انجام مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار