زنجان؛

یادواره شهید صیاد شیرازی در زنجان برگزار شد

هفدهمین یادواره شهید صیاد شیرازی با حضور جانشین فرماندهی ارتش در زنجان برگزار می‌شود.

یادواره شهید صیاد شیرازی در زنجان برگزار شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جمال‌الدین رحمتی از حضور امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین فرماندهی ارتش در یادواره شهید صیاد شیرازی گفت: محل برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی را در مسجد 14 معصوم اسلام‌آباد زنجان اعلام کرد و این یادواره با مداحی حاج ولی‌الله کلامی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

رحمتی از دعوت مسئولان ارشد استانی برای حضور در یادواره شهید صیاد شیرازی خبر داد و ابراز کرد: فرماندهان ارتش هم به این یادواره دعوت شده‌اند.
 
وی زمان برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی را روز 20 اسفندماه اعلام کرد.
 
گفتنی است، شانزدهمین یادواره شهید صیاد شیرازی و شهدای اسلام‌آباد زنجان سال گذشته با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، نمایندگان زنجان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی استان، دادستان و دیگر مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.
 
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، روز شنبه 21 فروردین 1378 در حالی که به قصد عزیمت به محل کار خود از منزل، خارج شده بود مورد سوء قصد یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت و به شدت مجروح شد.
 
اهالی محل که از این حادثه مطلع شده بودند بلافاصله او را به بیمارستان انتقال دادند اما متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده، تلاش پزشکان برای نجات او بی‌نتیجه ماند و امیر سرافراز ارتش اسلام پس از عمری مجاهدت در راه خدا به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.