زنجان؛

برگزاری یادواره 137 شهید دوران دفاع مقدس در شهرستان طارم

یادواره ١٣٧ شهید دفاع مقدس در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی آببر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در این مراسم تعداد زیادی از خانوادهای معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام صادقی‌پور، امام جمعه شهرستان طارم در این برنامه خاطرنشان کرد: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است، فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم‌. با توجه به این نگرش می‌توان کشور را در مقابل دشمنان بیمه کرد و این چیزی است که جامعه امروز ما به آن نیاز دارد.

وی دوران هشت سال دفاع مقدس را همچون مشغلی دانست که همیشه فروزان بوده و نیازهای فکری و معنوی نسل فعلی و نسل‌های آینده را برآورده می‌کند.

امام جمعه شهرستان طارم در ادامه گفت: شهدا برای ما ارزشمند هستند و ما باید در تمامی زمینه‌ها، این بزرگان را به عنوان الگو قرار دهیم.

کریم حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم نیز شهیدان را سرمایه‌های بسیار بزرگ برای کشور دانسته و اظهار داشت: این افراد با نثار بهترین‌های خود که همانا جانشان بود، باعث افتخار آفرینی‌هایی در جهان شدند که ثمره این پیروزی، انقلاب و جنگ تحمیلی بوده و در این جنگ حتی ما یک وجب از خاک کشورمان را ار دست ندادیم و این در تاریخ بی‌‌سابقه است.

در ادامه برنامه‌های متنوعی از جمله مداحی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء انجام شد که در این برنامه از خانواده هنرمند شهید، ساجدین محمدی تجلیل و لوح تقدیر و هدایایی به آنان اهداء شد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.