کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصولگرایان تهران ناکامی در انتخابات را آسیب‌شناسی کنند

نایب رئیس جبهه پیروان گفت: اصولگرایان تهران ناکامی در انتخابات را آسیب‌شناسی و برای آینده بر اساس مصلحت کنند.

محسن کوهکن منتخب مردم لنجان برای مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به پشت سر گذاشتن انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: پس از انقلاب رویه‌ای مطرح بود که در انتخابات گوناگون در تهران هر اتفاقی رخ می‌داد در دیگر شهرستان‌ها نیز باید همان اتفاق می‌افتاد اما امروز این رویه تغییر کرده است.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه برخی روندی را در پیش گرفته اند که گویا 30 نفر نماینده تهران، نماینده شهروندان درجه یک هستند و دیگر نمایندگان، نماینده شهروندان درجه 2 هستند، افزود: قطعا این رفتار نه اخلاقی و نه قانونی است و باید صبر کنیم تا مرحله دوم انتخابات برگزار شود.

کوهکن با بیان اینکه طبیعتا در مجلس بحث اکثریت و اقلیت مطرح است چرا که این موضوع در تصمیم‌گیری‌ها خودش را نشان می‌دهد، تاکید کرد: کسانی که در مجموعه اصولگرایی در تهران فعال هستند، فرصت دارند تا ناکامی در انتخابات 7 اسفند را آسیب‌شناسی و بررسی کرده و برای آینده خودشان در حوزه تهران بر اساس مصلحت عمل کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید توجه داشته باشیم، آنچه که در تهران اتفاق افتاده به دیگر شهرستان‌ها تعمیم ندهیم چرا که هر جا شرایط خاص خودش را دارد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار