جزئیات تصادف جاده تهران - شیراز؛

رضایی: خودرو، خسارت فراوان دیده است/ اتفاق جبران ناپذیری نیفتاد

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه با وجود خسارت فراوان به خودرو هیچ اتفاق جبران ناپذیری برای خانواده ام نیفتاده است.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اتومبیل اعضای خانواده غلامرضا رضایی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکن کنونی تیم سایپا عصر دیروز در جاده کاشان دچار سانحه شد که خوشبختانه در این تصادف هیچ اتفاق تلخی برای خانواده رضایی پیش نیامد.  

غلامرضا رضایی درباره جزئیات این حادثه گفت: ابتدا باید خدا را شکر کنیم که با وجود خسارت فراوان به خودرو هیچ یک از اعضای خانواده ام در این تصادف دچارصدمات جانی نشدند.عصر دیروز مادر،برادر ،خواهرانم ویکی از فرزندان خواهرم با یک دستگاه خودرو تیبا در مسیر تهران- شیراز بودند که پس از رد کردن قم در جاده کاشان دچار واژگونی اتومبیل شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه حال عمومی اعضای خانواده ام خوب است و تنها جراحاتی به آن ها وارد شده است.ضمن این که سر یکی از خواهرانم دچار شکستگی شده و پای برادرم نیز تا حدودی آسیب دیده است. من تا چند ساعت پس از وقوع این حادثه از آن اطلاعی نداشتم.اعضای خانواده ام با کمک مردم بلافاصله خود را به یک بیمارستان در کاشان رسانده بودند. با شنیدن خبر این تصادف خود را به آن ها رساندم و برادر و خواهرم را به بیمارستانی در تهران انتقال دادم وتا صبح امروز نیز درگیر این موضوع بودم.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در پایان اضافه  کرد: با وضعیت به وجود آمده از کادرفنی سایپا مرخصی گرفتم و در تمرین امروز شرکت نمی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
ددم وای چیزیشون هم شده من طاقت شنیدنش رو دارم تو رو خدا یکی حرف بزنه!!
آخرین اخبار