لوزانو:

اگر به المپیکی شدن خوش‌بین نبودم به ایران نمی‌آمدم/بازیکنان بازتاب فوق‌العاده‌ای دارند

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: به حضور ایران در مسابقات المپیک خوش‌بین هستم و اگر این خوش‌بینی وجود نداشت قطعا به ایران نمی‌آمدم.

اگر به المپیکی شدن خوش‌بین نبودم به ایران نمی‌آمدم/بازیکنان بازتاب فوق‌العاده‌ای دارندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رائول لوزانو سرمربی جدید و آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران در دومین جلسه تمرین با تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: کمتر از 24 ساعت است که در ایران هستم و از روزی که وارد ایران شدم میزان توقعات مردم از والیبال را درک کردم.

وی درباره شرایط تمرینی تیم ملی اذعان کرد: تمرینات بسیار خوب و در شرایط ایده‌آلی سپری می‌شود خوشبختانه هیچ بازیکنی با مصدومیت جدی نداریم.

لوزانو خاطرنشان کرد: تمرینات سخت و طولانی پیش روی ملی‌پوشان است و قطعا بازیکنان باید خود را با این شرایط وفق دهند شرایطی که بدون شک از پس آن برمی‌آیند. 

لوزانو ادامه داد: تمام خانواده والیبال از نفرات فدراسیون گرفته تا تک تک بازیکنان و مربیان انگیزه زیادی دارند که مردم ایران را به آرزوی المپیکی شدن والیبال برساند.

وی تصریح کرد: من کاملا متوجه علاقه مردم ایران به والیبال هستم و قطعا ترتیبی خواهم داد که هفته‌ای یکبار با اصحاب رسانه کنفرانس مطبوعاتی داشته باشم و مردم را از شرایط تیم ملی کشورشان آگاه کنم. 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص برنامه تیمش گفت: 6 هفته در تهران تمرین می‌کنیم و پس از آن راهی فرانسه خواهیم شد تا با دو تیم فرانسه و لهستان دیدار دوستانه برگزار کنیم سعی ما این است که در بازی‌های دوستانه به نقاط ضعف و قدرت تیم پی ببریم و با تمرکز در آن‌ها کار را ادامه دهیم.

لوزانو با بیان این مطلب که بازیکنان تیم ملی باید مانند سربازان آماده جنگ عمل کنند افزود: باید خود را آماده شرایط سخت کنیم چون جنگ دشواری پیش‌رو داریم.

سرمربی آرژانتینی تیم ملی ادامه داد: به رفتن ایران به مسابقات المپیک بسیار خوش‌بین هستم و اگر این خوش‌بینی وجود نداشت هرگز به ایران نمی‌آمدم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالم که با بازیکنانی کار می‌کنم که با انگیزه و پرتلاش هستند آن‌ها بازتاب فوق العاده‌ای دارند وامیدوارم با تلاش این بازیکنان راهی المپیک 2016 ریو شویم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار