شهنازی: مهم نیست چه کسی دستیار «لوزانو» شود

مربی حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران گفت: مهم نیست در نهایت چه کسی دستیار لوزانو شود، آنچه مهم است موفقیت تیم ملی و رسیدن والیبال ایران به المپیک است.

ناصر شهنازی در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فعلی تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه تمرین تیم ملی از روز ابتدای اردوها بسیار مثبت و پرنشاط بود. حالا با آمدن رائول لوزانو انگیزه بازیکنان هم بیشتر شده است و قطعا جو از شرایط فعلی هم بهتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر مربی علم و ایده خاص خود را دارد، گفت: من در زمان حضور ولاسکو در تیم ملی حضور داشتم و با نحوه کار این مربی به خوبی آشنا بودم. به اعتقاد من لوزانو و ولاسکو هر چند هر دو با تجربه و با دانش هستند اما تفاوت‌های زیادی با هم دارند. هر مربی با علم خاص خود تیمش را آماده می‌کند.

شهنازی درباره این که چقدر احتمال می‌دهد به عنوان دستیار در کنار لوزانو انتخاب شود، افزود: اصلا اهمیتی ندارد که کدامیک از مربیان در کنار لوزانو قرار بگیرند. به اعتقاد من آنچه مهم است موفقیت والیبال ایران در مسابقات پیش رو است. بدون شک هدف تک تک اعضای خانواده والیبال تنها رفتن به المپیک است و بس.
وی ادامه داد: این که تعداد زیادی از مربیان جوان شانس این را پیدا کرده اند که در تمرینات تیم ملی حاضر باشند و در کنار لوزانو و سییچلو علم آموزی کنند بسیار خوب است و باید این موضوع را به فال نیک گرفت. بدون شک والیبال ایران علاوه به بازیکنان خوب و درجه یک به مربیان با دانش و توانمند هم احتیاج دارد.

شهنازی در پایان گفت: همه چیز برای موفقیت تیم ملی والیبال ایران در نبرد انتخابی المپیک مهیاست. بازیکنان با انگیزه و آماده هستند و بدون شک با این حجم از انگیزه و اعتماد به نفس توان شکست هر تیمی را خواهند داشت. امیدوارم زحمات همه کسانی که برای والیبال در تلاشند نتیجه بخش باشد و با رسیدن تیم ملی به المپیک دل مردم کشورمان شاد شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار