اردبیل؛

برگزاری دوره مربیگری درجه یک فوتسال آسیا در اردبیل

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: دوره مربیگری سطح یک فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا با مشارکت هیئت فوتبال در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صمد نوتاش در جلسه هماهنگی برگزاری دوره مربیگری فوتسال در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دوره مربیگری سطح یک فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا سیزدهم اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار می‌شود و این دوره تا هیجدهم اردیبهشت ماه با حضور مربیان مطرح ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دوره مربیگیری سطح یک فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا برای نخستین بار در اردبیل برگزار می‌شود، افزود: مهمترین اهداف برگزاری این دوره مربیگری ارتقای سطح دانش مربیان و توسعه سطح کیفی فوتسال در اردبیل است و در این دوره از مدرس به‌نام فوتبال ایران شهاب‌الدین سفال‌منش استفاده می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: اعظم شکاری داور، درجه یک استان اردبیل از سوی دپارتمان داوران کشور به عنوان داور مسابقه دو تیم جمشیدی راد تبریز و تعاونی احرار دشت از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور انتخاب شده است و این مسابقه روز جمعه به میزبانی آذربایجان شرقی با قضاوت داور مطرح اردبیلی برگزار می‌شود.

نوتاش از حضور تیم‌های فوتسال شهید زمانی اردبیل و شهید کیان پارس‌آباد در مسابقات فوتسال لیگ دسته سوم کشور خبر داد و افزود: مسابقات لیگ دسته سه فوتسال کشور با حضور تیم‌های اردبیلی اردیبهشت ماه در کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: تیم فوتسال بهراد اردبیل نیز مجوز حضور در لیگ دسته دو فوتسال کشور را کسب کرده است و در رده پایه فوتسال نیز 4 تیم از استان اردبیل در مسابقات کشوری حضور می‌یابند و رفته رفته فوتسال اردبیل مسیر پیشرفت و ترقی را می‌پیماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.