ارومیه؛

دیدار مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استاندار آذربایجان غربی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی به همراه اعضای شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از معاونان این اداره کل با سعادت استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این دیدار که در محل دفتر استاندار برگزار شد ، سعادت استاندار آذربایجان غربی ضمن تبریک سال نو و اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب بر تلاش همگان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

نقی زاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و تاکید بر تلاش جدی در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گزارشی از برجسته ترین فعالیت های مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در سال 1394 را ارائه نمود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به شعار سال 94 مبنی بر " دولت و ملت،همدلی و همزبانی" از برگزاري منظم جلسات شوراي هماهنگي استان بصورت ماهانه و تصویب 60 مصوبه با هدف خدمت هر چه بیشتر به مردم در شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سال گذشته خبر داد که از آن تعداد 45 مصوبه اجرایی شد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.