602 مددجوی کمیته امداد استان سمنان در سال گذشته صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: در سال گذشته 602 شغل برای مددجویان این کمیته با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال بوجود آمده است.
محمد بلوچی اضافه کرد: ۴۶۶ طرح اشتغالزایی از محل اعتبارات بانکی و ۱۳۲ طرح دیگر از محل اعتبارات امدادی  هزینه آنها پرداخت شد.
وی همچنین تصریح کرد: ۱۴ نفر از مددجویان در رشته های کشاورزی، ۴۵ نفر در زمینه صنایع دستی، ۳۱۷ نفر در بخش خدمات، ۲۰۳ نفر در  بخش دامپروری، یک نفر در بخش شیلات و ۲۲ نفر دیگر در بخش صنعت و معدن صاحب شغل شدند.
بلوچی یادآور شد: در سال گذشته برای اشتغال مددجویان واجد شرایط بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که قرار است برای ۷۵۰نفر اشتغال ایجاد شود.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با هدف توانمندسازی و خود اتکایی خانواده های تحت حمایت و مراجعان موردی موفق شد با حمایت های استانداری و جذب کردن بالای ۶۰درصد تسهیلات بانکی بستر مناسبی برای ایجاد شغل خرد و زود بازده و اجرای طرح های اشتغالزا و پایدار فراهم کند.
معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از ایجاد شغل برای مددجویان دامغانی با اجرای ۲۲۳ طرح نیز خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۱۲ طرح در زمینه کار انگیزی، ۴۷ طرح در بخش دامپروری، ۴۳ طرح در بخش خدماتی، ۱۰طرح در بخش صنایع دستی، ۹ طرح در بخش صنعت و معدن، دو طرح در بخش کشاورزی و یک طرح در بخش شیلات بوده است.
بلوچی اظهار داشت: برای این تعداد شغل برای مددجویان دامغانی ۱۲ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی و کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان هزینه شده است.
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.