مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران:

تصمیمم برای رفتن جدی بود اما می‌مانم/ قول داده‌اند که شرایط مناسب فراهم شود

علی رهبری از ادامه فعالیت خود در ارکستر سمفونیک تهران خبر داد.

تصمیمم برای رفتن جدی بود اما می‌مانم/ قول داده‌اند که شرایط مناسب فراهم شودعلی رهبری مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن تاکید بر ادامه فعالیت‌های خود در این سمت گفت: تصمیم من برای رفتن و ترک گروه جدی بود، اما طی صحبت‌هایی که با مسئولین امر داشتیم، اتفاقات خوبی در حال افتادن است و همین امر ما را برای ماندن و ادامه دادن کار امیدوار کرد.

وی افزود: برای نوازنده‌ها و بچه‌های ارکستر امروز روز تازه‌ای است و امیدوارم که با شرایط خیلی بهتر فعالیت دوباره ارکستر را آغاز کنیم. تلاشی که در این مدت انجام داده‌ایم ارزش این را داشت که به نتایج این چنینی برسیم.

رهبری در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: البته نباید زحمات آقای وزیر و مرادخانی و دوستان  را نادیده گرفت. من هم به اینکه دوباره در ارکستر سمفونیک فعالیت کنم مفتخرم و باید بگویم که برنامه‌های عقب‌افتاده زیادی داریم که باید با برنامه‌ریزی آن‌ها را پیش ببریم.

رهبری در ادامه درباره برنامه‌های پیش روی ارکستر سمفونیک گفت: ما تا یک ماه دیگر برنامه‌ای را در چین اجرا می‌کنیم و سال بعد به اتریش خواهیم رفت.

گفتنی است؛ پیش از این رهبری در خصوص شرایط و درخواست‌های خود بر لزوم پیگیری قرارداد نوازنده‌ها، حقوق ماهیانه و بیمه از سوی مسئولین مربوطه تاکید کرده بود. 


انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار