در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تهدید معیشت دست فروشان در طرح انضباط شهری

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح انضباط شهری باید ساز و کارها به گونه ای فراهم شود تا با اجرای این طرح هیچ دست فروشی دچار بیکاری و مشکلات معیشتی نشود.

ناصر کاشانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در طرح انضباط شهری باید زیر ساخت ها و سازو کارها به گونه ای برنامه ریزی شود که با اجرای این طرح هیچ دست فروشی دچار بیکاری و مشکلات معیشتی نشود. 

وی تصریح کرد: اجرای طرح انضباط شهری با نواقصی همراه است که بسیاری از دست فروشان را دچار تنش و نگرانی درتامین معیشت و نیازهای اولیه زندگی کرده و ادامه این روند قطعا موجب ورود این قشر به سمت بزهکاری و افزایش آسیب های اجتماعی می شود.

کاشانی ادامه داد: مکان های جایگزین برای دست فروشان مناسب بازار کار و کسب درآمد نبوده به طوری‌که در برخی نقاط افراد با اعتراض این‌که هیچ ترددی در منطقه وجود ندارند، گله مند هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که طرح انضباط شهری برای ایجاد نظم و انضباط اجرا شد، گفت: بنابراین برای موفقیت دراجرای این طرح باید به گونه ای مدیریت و برنامه ریزی شود که از تهدید اشتغال دست فروشان جلوگیری و مشکلات سد معبر در سطح شهر برطرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار