طرح ساماندهی دست فروشان شهرستان فرديس آغاز شد

طرح ساماندهی دست فروشان شهرستان فرديس در راستای كمك و هماهنگی شهرداری ها آغاز شد.

طرح ساماندهی دست فروشان شهرستان فرديس آغاز شد ابراهيم حسنی بخشدار مركزی فرديس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طرح ساماندهی دست فروشان شهرستان فرديس در طرح های كوتاه مدت و بلندمدت و طرح های منسجم در راستای كمك و هماهنگی شهرداری ها باستناد تبصره ١ بند ٢ ماده ٥٥ قانون شهرداری ها كه اين تشكيلات را بصورت مستقيم و راسا مسئول رفع سد معبر و جمع آوری و ساماندهی دست فروشان کرده است. 

وي يادآور شد: البته نبايد مشكل مردم و كمبود اشتغال را ناديده گرفت و كسانی‌كه دست فروشی می كنند از همين مردم بوده و برخی حتی دانشجو ، كارگر و كارمند هستند و احترام به مردم لازم و واجب است ولی در كنار آن بايد حقوق شهروندی بقيه مردم را نيز درنظر گرفت و با  برخورد مناسب و ارائه راهكار با سدمعبر نيز مقابله كرد و فرمانداری و بخشداری نيز در جهت هماهنگی و تسريع امور در كنار ديگر ادارات در حل مشكلات شهرستان است. 

حسنی گفت : در مرحله اول كه مربوط به جمع آوری وانت بارهايی كه مبادرت به سيم كشی و سرقت برق غيرمجاز از تيرهای برق شهری کرده اند كه احتمال بروز برق گرفتگی و آتش سوزی و ... نيز است، در دستور كار كميته مشترك ( بخشداری، نيروی انتظامی،شهرداری و اداره برق) خواهد بود، انجام خواهد گرفت.

 بخشدار مركزی فرديس بیان کرد: شهرداری ها باستناد ماده ٥٥ قانون و همچنين اصناف باستناد مواد ٢٦ و ٢٧ قانون اصناف با كسبه هايی كه مبادرت به فروش اجناس در پياده روها می كنند برخورد خواهد کرد و همچنين شبكه بهداشت و درمان نيز در كنار مامورين سدمعبر در موارد لازم با كسبه هايی كه بصورت غيربهداشتی در معابر عمومی ايجاد سدمعبر نسبت به فروش مواد غذايی می کنند بصورت قانونی برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار