اهواز؛

انجام 42 عملیات آتش‌نشانی در 72 ساعت در اهواز

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز گفت: در 72 ساعت گذشته، 25 گزارش آتش‌سوزی و 17 گزارش امدادی به این سازمان گزارش و اقدامات فوری برای آن صورت گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق‌شناس بیان کرد: در 72 ساعت گذشته 25 گزارش حریق و 17 گزارش امداد و نجات به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز گزارش شد که جمعاً 64 مورد خروج خودرو آتش‌نشانی به ثبت رسید.

وی اظهار داشت: آتش‌نشانان با معدل زمانی 4 دقیقه پس از دریافت گزارش‌ها از ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی خود را به محل حادثه رساندند.

حق‌شناس افزود: سه مورد از گزارش‌های امداد و نجات مربوط به تصادفات خودرویی می‌شد که در یک مورد از آن ها خودرو پراید و موتور سیکلت با یکدیگر تصادف کردند و راننده خودرو و موتور سیکلت با کمک آتش‌نشانان از محل حادثه دور و به‌ منظور مداوا به سمت نیروهای اورژانس منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اذعان کرد: در گزارش‌های اعلام شده که آتش‌سوزی رخ داده بود،‌ خانه سرایدار مدرسه‌ای در منطقه کوی علوی دچار حریق و 3 خودرو آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی علت این آتش‌سوزی را از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی افتادن لامپ پر مصرف بر روی فرش اعلام کرد که موجب خسارت به 1 تخته فرش، 2 دستگاه یخچال، 2 دستگاه کولر گازی و البسه موجود در خانه سرایدار مدرسه گردید.

مقصود حق شناس اظهار کرد: 4 مورد از حوادث امداد و نجات مربوط به محبوس شدن در آسانسور، 1 مورد مربوط به محبوس شدن پسر بچه‌ای درون اتاق و 7 مورد هم مربوط به حیوانات موذی می‌شد.

وی در پایان تصریح کرد: آتش‌نشانان توانستند با استفاده از تجهیزات تخصصی و همچنین سرعت عمل در به اتمام رساندن عملیات امداد و نجات فرد محبوس شده را بدون آسیب‌دیدگی از محل حادثه خارج نمایند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار