عنایت:

داور دربی چهارشنبه اعلام می شود/ داوری تا حدودی به سود ملوان بود

رییس دپارتمان داوری گفت: کرمانشاهی، قضاوت خوبی کرد و ملوانی ها نباید اعتراض کنند زیرا پنالتی آن ها مشکوک بود.

به گزارش خبرنگار حوزه حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسعود عنایت رییس دپارتمان داوری در مورد ارزیابی‌اش از داوری دیدار ملوان با پرسپولیس گفت: داوری مشکلی نداشت و حتی کرمانشاهی در چند صحنه به ضرر پرسپولیس سوت زد. به طور مثال در صحنه دقایق آخر نیمه اول بازیکن پرسپولیس خطایی نکرد که داور آن را خطا اعلام کرد و اعتراض ملوانی ها به داور ، تنها تلاش برای متشنج کردن بازی بود. من درک نمی کنم چرا ملوانی ها به داوری اعتراض می کنند زیرا داور بسیار قضاوت خوبی داشت و در چند صحنه به سوت پرسپولیس سوت زد.

وی درباره ‌پنالتی ملوان بیان کرد: پنالتی اعلام شده از سوی رضا کرمانشاهی نیز مشکوک بود و هرچند که من نمی‌گویم پنالتی نبود اما در مجموع مشکلی در داوری ندیدم و سوت زدن کرمانشاهی را منصفانه دیدم .

عنایت در مورد رفتار مازیار زارع گفت: زارع با پرسپولیسی‌ها مشکل دارد و از صد متری به سمت بازیکنان حریف می‌دود اما این ربطی به داور ندارد که برخی بازیکانان باهم مشکل دارند و در زمین همدیگر را می زنند.

رییس دپارتمان داوری درباره قاضی دربی 82 گفت: در حال بررسی چند گزینه هستیم و پس از بررسی آن ها تا چهارشنبه ، 48 ساعت پیش از آغاز بازی داوران را اعلام خواهیم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار