رافت: برنامه ریزی سازمان لیگ باعث شده که دربی 80 فاقد حساسیت باشد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک برنامه ریزی سازمان لیگ مبنی بر انجام دربی در هفته پایانی باعث شده که حساسیت بازی گرفته شود.

پایان رافت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی سرخابی‌ها اظهار داشت: باید عنوان کنم که این اولین شهرآوردی بوده که کوچکترین‌ تاثیری در قهرمان شدن یا عدم قهرمان تیمی ندارد استقلال و پرسپولیس هر دو در میانه های جدول هستند و این دربی چندان نمی‌تواند حساسیت جدولی داشته باشد .

وی در ادامه افزود: سازمان لیگ با برنامه ریزی‌ که صورت داده است عملا باعث نشده که حساسیت دربی کاهش اد که این دیدگاه می‌تواند هم مفید باشد و به فوتبال جذاب کمک کند و هم می‌تواند چندان موثر نباشد.

رافت ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ فوتبال شاهد هستیم که این دربی فاقد حساسیت بوده است البته دو دیدگاه وجود دارد یکی  اینکه ممکن است بازی جالب و زیبایی از آب در نیاید زیرا دو تیم فاقد انگیزه هستند و یا اینکه برای شاد کردن دل هوادارانشان و با فرض اینکه چیزی را از دست نمی‌دهند شاهد یک بازی هجومی باشیم.

 پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص پیش بینی‌اش از دربی هشتادم گفت: نمی‌تواند دربی را پیش بینی کرد و به شرایط جدول هم ارتباطی ندارد درست است استقلال نفرات برتری نسبت به پرسپولیس دارد اما پرسپولیس نشان داده که از حریف تیم تر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که دربی هشتادم سرخابی‌ها دربی خوب و تماشاگر پسندی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رافت ، دربی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.