مرهمی بر زخم‌های شاگردان رحمتی‌پور

شیمیدر یک گام به سومی سوپرلیگ نزدیک شد

تیم بسکتبال شیمیدر تهران در نخستین دیدار مرحله رده‌بندی سوپرلیگ، 89 بر 83 شهرداری اراک را شکست داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دیدار رده‌بندی سوپرلیگ بسکتبال ایران ساعت 16 امروز و همزمان با دیدار نهایی بین پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان، در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد. 

فرید اصلانی، سجاد مشایخی، امیر صدیقی، اوشین ساهاکیان و نیکولا تسکیتیشویلی مردان ترکیب اصلی شیمیدر را تشکیل می‌داند و محمد کسایی‌پور هم در ابتدا محمد امجد، محمد زارعی، رائول مارشال اصغر کاردوست و زوانکو بوجان را برای شهرداری اراک به میدان فرستاد. 

شیمیدری‌ها که پس از باخت مقابل نفت هنوز در شوک به سر می‌بردند، کوارتر نخست را 23 بر 20 به سود خود تمام کردند اما در 10 دقیقه دوم، اراکی‌ها به بازی برگشتند و با برتری 18 بر 13 نیمه نخست را 38 بر 36 برنده به رختکن رفتند. نکته عجیب نیمه نخست 5 خطایی شدن و بیرون رفتن نیکولای گرجستانی بود. 

شیمیدر در وقت سوم به بازی برگشت و با برتری 27 بر 24 در مجموع 63 بر 62 از حریف پیش افتاد. تلاش شهرداری در کوارتر پایانی هم بی‌نتیجه ماند تا شیمیدر با برتری 26 بر 21  در پایان بازی به پیروزی 89 بر 83 برسد و یک بر صفر از حریف خود پیش باشد.

تیم‌های بسکتبال شیمیدر و شهرداری اراک فردا دومین دیدار خود را در رده‌بندی سوپرلیگ ساعت 16 در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌کنند.  

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار