تیم کوهنوردی با اسکی کشورمان به روسیه می رود

ورزشکاران این بخش 31 فروردین به کام چاتکا میروند تادر مسابقات یوروپن شرکت کنند.

بیت اله سیرایی رئیس کمیته کوهنوردی با اسکی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: رقابتهای کوهنوردی با اسکی روسیه تحت عنوان یوروپن اردیبهشت سال جاری در شهر کام چاتکا برگزار خواهد شد وتیم کشورمان 31فروردین راهی این کشور میشود تا دراین مسابقات حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: ابوالفضل ساوه ای ،حسین کلهر ،نوید مقدید وسید حسین صید نفراتی هستند که به اروپا خواهند رفت.

سیرایی در ادامه گفت: تیم های حاضر در این رقابتها ژاپن ،چین،کره جنوبی،ایران وخود میزبان هستند وپیش بینی میکنیم ساو ه ای ومقدید رو سکو بروند البته دیگر ورزشکاران اعزامی نیز جز خوبهای این ورزش کشورمان هستند.

گفتنی است: این کوهنورد پیشکسوت 15-14 سالی است که کوهنوردی میکندوتاکنون 262 بار به دماوند با ارتفاع 5671 متر صعود کرده است ومربی وراهنمای کوهستان می باشد وسرپرستی تورهای خارجی را بر عهده دارد.

کوهنوردی ورزشی پولساز است
وی در این خصوص گفت:کوهنوردی ورزشی علمی وتخصصی است که با دیدن اموزش های لازم وداشتن تجهیرات مناسب به ان پرداخت وطرفدران زیادی در جهان دارد ودر دردنیا رشته ای پولساز است وحضور کوهنوردان خارجی در کشورمان همراه با درامد زائی در این ورزش است .

سیرائی در پایان خاطر نشان کرد:کوه  علاوه بر بالا بردن روحیه ی ورزشکار مظهر استواری وایستادگی است وبه فرد صبر واستقامت زیاد در برابرمشکلات زندگی را نشان می دهد واینکه با ید مانند ان باقدرت ومحکم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار