روزهای آرام تنیس ایران پیش از دیویس کاپ

تیم ملی تنیس کشورمان برای حضور در مسابقات تنیس دیویس کاپ تمرینات خود را در تهران پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تنیس بزرگسالان کشورمان در حالی از ابتدای هفته جاری اردوی آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات دسته سه دیویس کاپ در آکادمی استقلال از سر گرفت که به نظر می رسد سرمربی تیم ملی ترکیب مورد نظر خود را برای حضور در این پیکارها در نظر گرفته است و قصد دارد با تیمی باتجربه راهی این پیکارها شود.

کاپیتان تیم ملی پیش از این گفته بود حضور انوشا شاهقلی، شاهین خالدان و محسن حسین زاده در مسابقات دیویس کاپ حتمی است و از بین معین محمدی، آرش سوری، امیرحسین بادی و محمد کارگران یک نفر برای تکمیل کادر تیم به جمع سه تنیسور دیگر اضافه خواهد شد.

اما شاید نکته قابل تامل در لیست تیم ملی حضور نداشتن امیروالا معدنچی در تیم ملی باشد، این بازیکن که پیش از این با درخشش در مسابقات دوبل فیوچرز امیدها را برای مسابقه دونفره دیویس کاپ زنده نگه داشته بود به دلایل نامعلومی از حضور در مسابقات دیویس کاپ بازماند.

رئیس کمیته تیم های ملی در این باره می گوید: به هرحال امیروالا معدنچی با توجه به اینکه در خارج از ایران سکونت دارد و وی قادر نبود تیم را در اردوهای مختلف همراهی نماید با صلاحدید کادرفنی تیم ملی از لیست کنار گذاشته شد و نفرات جوانی مانند معین محمدی، امیرحسین بادی و دیگران فرصت پیدا کردند تا تیم را در این آوردگاه مهم همراهی کنند.

فرشاد صفتی درباره اردوهای تیم ملی اضافه کرد: ملی پوشان در چند ماهه اخیر اردوهای خارجی خوبی را سپری کرد که حضور این تنیسورها در مسابقات فیوچرز تونس به افزایش آمادگی آنها کمک کرد و حضور در چند مسابقه داخلی آنها را به امادگی کامل خواهد رساند.

قرار است تیم ملی تنیس مردان کشورمان در اردیبهشت ماه سال جاری در چند مسابقه جایزه بزرگ شرکت کند تا برای حضور در مسابقات تنیس دیویس کاپ به آمادگی مطلوبی برسند.

گفتنی است تیم ملی تنیس کشو رمان در مسابقات دسته سه تنیس دیوس کاپ با تیم های لبنان، هنگ کنگ، سنگاپور، جزایر پاسیفیک، سوریه و کامبوج در یک گروه قرار گرفته است و برای صعود به گروه دو تنیس دیویس کاپ اواخر تیرماه در تهران به مصاف حریفان خود می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.