فصیحی:فدکاپ تایلند آغازی بر موفقیت تنیس بانوان خواهد بود

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان ایران معتقد است تجربیات رقابتهای فدکاپ تایلند در آینده کمک زیادی به تنیسورها برای کسب موفقیت خواهد کرد.

فرناز فصیحی سرمربی تیم ملی کشورمان که به همراه تیم برای حضور در مسابقات فدکاپ تایلند در این کشور حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص دو دیدار تیم ملی مقابل حریفان خود بیان کرد : تیم های فیلیپین و جزایر پاسیفیک از تیم های قدرتمند این دوره از مسابقات هستند که در دوره گذشته نیز توانسته بودند جزو سه تیم برترفدکاپ سال قبل باشند.
به هرحال در دو بازی اول بازیکنان باتوجه به شایستگی هایی که داشتند نتوانستند بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد : بازیکنان ما در این دو بازی عملکرد رضایت بخشی داشتند و علی رغم بازی خوبی که از خود به نمایش گذاشتند در امتیازات پایانی بازی را به حریف واگذار می کردند.
تنیسورهای فیلیپین و جزایر پاسیفیک بسیار باتجربه بودند و با توجه به سن بالاتری که از بازیکنان ما داشتند در امتیازات نهایی بهتر عمل می کردند. 

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان کشورمان درباره شرایط تیم در ادامه بازیها اظهار داشت: همانطور که می دانید اب و هوای بانکوک در این ایام سال بسیار گرم و طاقت فرساست و بازیکنان ما با توجه به اینکه باحجاب کامل در این پیکارها شرکت می کنند از لحاظ بدنی افت محسوسی نداشتند و در رفت و برگشت های متوالی بسیار عالی عمل می کردند.
در ادامه بازی ها ما باید به مصاف هنک کنگ بریم که فکر می کنم دیدار بسیار سختی داشته باشیم اما با توجه به برد ما مقابل بحرین , تنیسورها با روحیه بهتری در این بازی حاضر می شوند.

وی اضافه کرد: در مجموع از عملکرد بازیکنانم تا این مرحله از بازی ها راضی هستم و معتقدم همه تنیسورها با تمام توان در این پیکارها حضور پیدا کردند و رویارویی بازیکنان ایرانی با تیم های فیلیپین و هنگ کنگ رفته رفته بر تجربیات ما اضافه می کند و تنیسورهای دختر ایرانی به این باور می رسند که امتیاز گرفتن وپیروزی مقابل تیم های بزرگ دور از دسترس نیست و با بالا بردن تمرکز خود می توانیم هر تیمی را شکست دهیم.

فصیحی درخصوص برنامه هایش پس از فدکاپ تصریح کرد : برنامه جدیدی را برای سال جاری تا فدکاپ آینده تهیه کردم که به طور حتم با تجربیاتی که بازیکنان ما در این مسابقات بدست آوردند و اردوهای برون مرزی که برای آنها درنظر خواهیم گرفت در فدکاپ سال آینده یکی از مدعیان رقابتها خواهیم بود. 

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان کشورمان در پایان خاطر نشان کرد:به هر حال همه می دانیم که تنیس یکی از ورزشهای زمان بر است که برای موفقیت در این رشته باید برای مدت طولانی روی بازیکنان آینده دار سرمایه گذاری کرد. در کشورمان تنیسورهای با استعدادی حضور دارند که با حضور در اردوهای برون مرزی متعدد و رویارویی با حریفان قدرتمند قطعا بانوان ایران حرف های بیشتری خواهند داشت که مسابقات فدکاپ تایلند می تواند نقطه عطفی در این راه باشد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار