آخرین شانس تنیسور های ایران در تایلند

تیم ملی تنیس دختران کشورمان صبح فردا در آخرین دیدار گروهی به مصاف حریف قدرتمند خود خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ساير حوزه هاي گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم ملی تنیس بانوان کشورمان که برای حضور در مسابقات فدکاپ تایلند در این کشور حضور دارد در حالی بامداد فردا به وقت ایران به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت که شاید کمتر کسی امیدی برای پیروزی ایران مقابل تیم قدرتمند هنگ کنگ را داشته باشد و باید پرونده تیم ملی تنیس بانوان کشورمان را با تنها یک پیروزی مقابل بحرین بست.
تیم ملی کشورمان که با بدشانسی در قرعه کشی در گروه یک این رقابتها با تیم های ملی فیلیپین,جزایز پاسیفیک,بحرین و هنگ کنگ هم گروه شده است و در دیدار های اول و دوم خود مقابل فیلیپین و جزایر پاسیفیک شکست خورده بود در بازی سوم تیم نه چندان قدرتمند بحرین را برد تا برای صعود به مرحله بعد این پیکارها با شکست هنگ کنگ چشم به دیگر بازی های این گروه داشته باشد.
گفتنی است در این رقابتها که در دو گروه پنج تیمی در حال پیگیری است تنها دو تیم از گروه خود صعود می کنند و پیروز بازی های ضربدری به فینال این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
تیم ملی تنیس بانوان کشورمان با ترکیب صدف صادق وزیری, غزاله ترکمن, غزل پاک باطن و سارا امیری در این رقابتها شرکت کرده است و فرناز فصیحی به عنوان سرمربی و مهرافزا منوچهری سرپرستی تیم را بر عهده دارند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار