«آس و پاس» همچنان در مرحله تدوین/ مذاکره با دو پخش‌کننده برای اکران «آبنبات چوبی»

عبدالله علیخانی در مقام تهیه‌کنندگی، به بیان آخرین وضعیت فیلم‌های معیریان و فرحبخش پرداخت.

عبدالله علیخانی تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم «آس و پاس» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به دلیل سفر کاری مستانه مهاجر تدوینگر فیلم به خارج از کشور، هنوز در مرحله تدوین به سر می‌بریم که با برگشت وی و ادامه فعالیت به زودی تدوین فیلم تمام خواهد شد.

وی در مورد زمان اکران «آبنبات چوبی» عنوان کرد: در این خصوص با دو پخش‌کننده مذاکراتی داشتیم که تا چند روز آینده با یکی از آن‌ها به توافق می‌رسیم.

گفتنی است؛ «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان و «آبنبات چوبی» به کارگردانی محمد حسین فرحبخش است.

در «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، میثم رستگاری، شهرام تیموریان با حضور بهاره رهنما و مهران غفوریان نقش آفرینی می‌کنند و سامیار محمدی به عنوان بازیگر خردسال در این فیلم حضور دارد. 
 
در خلاصه داستان «آس و پاس» آمده است: مرز کمرنگی بین واقعیت و خیال است. حسن آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رویایی می‌شود و ...

همچنین، عوامل فیلم سینمایی «آب نبات چوبی» عبارتند از:
 
کارگردان: محمد حسین فرح‌بخش/ تهیه‌کننده: عبدالله علیخانی/ نویسنده فیلمنامه: علی‌ اصغری بر اساس داستانی از کامران قدکچیان/ مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا/ تدوین: مستانه مهاجر/ صدابرداری صحنه: بابک اخوان/ طراح صحنه:حجت اشتری/ طراح لباس: گلناز گلشن/ طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری/ موسیقی متن: آریا عظیمی‌نژاد/ مدیر تولید: مهدی چراغی/ مدیر تدارکات: محمد عزت‌خانی.

بازیگران: رضا عطاران، میلاد کی‌مرام، سحر قریشی، هنگامه حمیدزاده، کریم امینی، نگار عابدی، صفا آقاجانی و شقایق فراهانی

در خلاصه داستان آن آمده است: اختلاف دیدگاه 2 نسل قدیم و جدید پیرامون مشکلات خانواده و تاثیر جامعه بر جوانان امروزی.




انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار