قم؛

رقابت‌های سپک‌تاکرا و دارت قهرمانی کشور

ساری دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: نمایندگان قم به دو رقابت مهم و معتبر کشوری در رشته‌های سپک‌تاکرا و دارت اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  اعزام ورزشکاران عضو هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم به رقابت‌های کشوری سال 1395 در حالی برنامه‌ریزی شده  که متاسفانه  مکان تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی این عزیزان تعطیل است.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان قم بیان کرد: این مکان با دستور اداره کل ورزش و جوانان استان قم از اواخر هفته قبل به اجبار تعطیل شده و مجبور شده‌ایم بسیاری از فعالیت‌های تمرینی را به دیگر اماکن ورزشی قم منتقل کنیم ولی اعزام‌ها به رقابت‌های کشوری را دنبال کنیم.

وی افزود: مسابقات جایزه بزرگ رشته سپک‌تاکرا در بخش دو نفره، از روز پانزدهم اردیبهشت ماه  به میزبانی شهر تهران برگزار می‌شود

ساری عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن سپک‌تاکرا فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، این دوره از رقابت‌ها در بخش آقایان و در رده سنی آزاد در مجموعه ورزشی یاس تهران برگزار خواهد شد و برترین‌های کشور در آن به رقابت می‌پردازند.

وی یاد آور شد: چهره‌های شاخص دارت قم در حالی در این مسابقات به مصاف رقبای خود می‌روند که بر اساس برنامه‌ریزی انجمن دارت ایران، نبرد دارت‌اندازان برتر در تهران به انجام خواهد رسید.

در پایان اخاطر نشان کرد: سومین دوره مسابقات دارت برترین‌های کشور، 26 فروردین ماه در بخش بانوان و 27  فروردین‌ماه در بخش آقایان از ساعت 10 صبح به میزبانی سالن دارت شهید کشوری تهران به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.