علیپور: با فدراسیون قایقرانی به تفاهم رسیدیم

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: برای جلوگیری از دوگانگی بین انجمن دراگون بوت و قایقرانی با فدراسیون قایقرانی به تفاهم رسیدیم.

علیپور: با فدراسیون قایقرانی به تفاهم رسیدیممحمد علیپور درگفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اختلافات پیش امده بین انجمن دراگون بوت وفدراسیون قایقرانی تصریح کرد:اختلاف بین انحمن دراگون بوت وفدراسیون قایقرانی مربوط به کشور ما نیست بلکه فدراسیون های جهانی از سال 90 با هم اختلاف پیدا کردنددراگون بوت د گذشته زیرنظر فدراسیون قایقرانی فعالیت می کرد وبه دلیل سوءتفاهمی که بین این دونهادجهانی بوجودامددرحال حاضر به مجزا کار می کنند.

وی ادامه داد:درگیری هابین فدراسیون های جهانی باعث تعلیق دراگون بوت می شد بنابراین این فدراسیون برای جلوگیری از تعلیق به فدراسیون انجمن های ورزشی متصل شد.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت:انجمن دراگون بوت هم اکنون با فدراسیون قایقرانی دچاراختلافاتی شده است وفدراسیون برای جلوگیری از ان با فدراسیون قایقرانی به تفاهم رسید که برای مسابقات داخلی وخارجی دراگون بوت با فدراسیون انجمن های ورزشی هماهنگ باشد.

علیپوردرباره اینکه قایقرانی چند قایق دراگون بوت را اجاره داده است اظهارداشت:تفاهم با فدراسیون قایقرانی در یک ماه اخیر صورت گرفت ومن اطلاعی از این موضوع ندارم اینکه فدراسیون قایقرانی از امکانات دراگون بوت استفاده کند منعی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار