رئیس انجمن دراگون بوت

رئیس دائمی فدراسیون جهانی موضوع المپیکی شدن را مطرح کرد

کنی در واکنش به نبود نام هسلام در فدراسیون جهانی گفت:این فرد رئیس افتخاری و دائمی فدراسیون جهانی است که خواستار المپیکی شدن دراگون بوت شد.

رئیس دائمی فدراسیون جهانی موضوع المپیکی شدن را مطرح کردمحمد کنی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره درخواست المپیکی شدن دراگون بوت از سوی فدراسیون جهانی بیان کرد:موضوع المپیکی شدن دراگون بوت اولین بار سال 2009 توسط مایک هسلام رئیس پیشین فدراسیون جهانی مطرح شد که امسال برای بار دوم این درخواست را مطرح کردند و این فدراسیون همان خبر را دوباره در سایت رسمی خود قرار داده است.

وی افزود:پس از انتخابات فدراسیون جهانی در سال 2015 مایک توماس رئیس جدید و مایک هسلام به عنوان رئیس افتخاری و دائمی فدراسیون جهانی دراگون بوت انتخاب شدند. موضوع المپیکی شدن این ورزش که دوباره برسر زبانها افتاد به نقل از رئیس افتخاری این فدراسیون است که در سال 2009 مطرح شد.

رئیس انجمن دراگون بوت درباره احتمال المپیکی شدن این ورزش عنوان کرد:فرایند المپیکی شدن یک رشته حدود 12 سال طول می کشد. رشته های زیادی خواستار حضور در المپیک هستند هرچند برخی رشته های آبی نیز جزء رشته های المپیکی است و از هیجان بالایی برخوردارند.امیدوام این ورزش با وجود مسائل و مشکلاتی که در عرصه بین المللی دارد روزی در المپیک حضور داشته باشد.

وی درباره حضور تیم منتخب دراگون بوت در فستیوال مالزی خاطر نشان کرد:تیم منتخب دراگون بوت بانوان تهران به نمایندگی از کشورمان در این رقابت ها شرکت کرد که از بین 48 تیم شرکت کننده در جایگاه پنجم قرار گرفت. عملکرد تیم ایران در فستیوال مالزی بسیار خوب بود بااینکه بازیکنان تجربه مسابقات بین المللی زیادی ندارند اما در مقابل تیم های قدرتمند آسیایی عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتند همچنین تیم منتخب پیشکسوتان مردان نیز در این رقابت ها شرکت اما نتوانست جایگاهی را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار