رئیس انجمن دراگون بوت:

تعلیق انجمن دراگون بوت، حاشیه سازی برخی افراد است

کنی گفت: برخی افراد که اکنون جایگاهی در انجمن دراگون بوت ندارند موضوع تعلیق انجمن ایران را به وجود آورده اند.

تعلیق انجمن حاشیه سازی برخی افراد استمحمد کنی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره احتمال خروج دراگون بوت ایران از فدراسیون جهانی تصریح کرد: نامه ای از فدراسیون جهانی دراگون بوت مبنی بر پرداخت حق عضویت انجمن ایران به دست ما نرسیده است و موضوع تعلیق انجمن صحت ندارد.

وی افزود: ایجاد چنین حواشی و خبرهای نادرست از طرف کسانی بوجود می آید که به دلیل برخی مشکلات از انجمن جدا شده اند و اکنون جایگاهی در دراگون بوت ندارند، بر این اساس به دنبال ایجاد تنش برای این رشته هستند.

رئیس انجمن دراگون بوت ادامه داد: چندی پیش برخی از مسئولان انجمن به علت تخلفات مالی اخراج شده اند و در حال حاضر در یکی از فدراسیون ها مشغول به کار هستند. این افراد برای مقابله با سیاست های ورزش دراگون بوت قصد دراند با انتشار چنین اخباری انجمن را وارد حاشیه کنند و به مشکلات دامن بزنند.

کنی گفت: در انجمن دراگون بوت هر شخصی بخواهد خارج از اصول و قوانین کار کنند و سیاست انجمن را نادیده بگیرد جایگاهی نخواهد داشت. هدف همه کسانی که برای این رشته تلاش می کنند رشد و اعتلای دراگون بوت در عرصه های جهانی و بین المللی است بنابراین کسی که منافع شخصی خود را بر اهداف انجمن ترجیه می دهد باعث لطمه به این رشته و مانعی برای رسیدن به اهداف آن خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار