شهرکرد؛

افتتاح 2 طرح هادی روستایی در شهرستان شهرکرد

همزمان با دهه بزرگداشت سالگرد افتتاح حساب 100 امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 2 طرح هادی روستایی در شهرستان شهرکرد، به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: امروز 2 طرح هادی در روستاهای شمس آباد و هرچگان از توابع شهرستان شهرکرد به بهره برداری رسید.

سهراب رئیسی افزود: طرح هادی روستای هرچگان با اعتبار 6 میلیارد و 700 میلیون ریال شامل 21 هزار و 700 متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر، 2 هزار و 350 متر مربع پیاده رو سازی و احداث 3 هزار و 560 متر جوی و جدول در این روستا اجرا شد.

وی اضافه کرد: طرح هادی روستای شمس آباد نیز شامل 12 هزار و 500 متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر، 450 متر مربع پیاده رو سازی، یک هزار متر احداث جوی و جدول و 330 متر کانال سنگی، با اعتبار 5 میلیارد و 600 میلیون ریال اجرا شد.

روستای هرچگان در فاصله ۱۸ کیلومتری شمال غربی، و شمس آباد در فاصله 25 کيلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

21 تا 31 فروردین ماه به عنوان دهه بزرگداشت سالگرد افتتاح حساب 100 امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای کمک به مسکن محرومان، نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار