تخصیص ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: شش هزار و ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به میزان ۹۳ درصد برای استان در سال ۱۴۰۲ تخصیص و محقق شد.

حمیدرضا منتظری با اشاره به اینکه میزان تعهد اعتبارات استان از سفر اول ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۱، حدود چهار هزار و ۳۱۳ میلیارد تومان بود، اظهار داشت: از این میزان تعهد، ۷۳ درصد آن در سال ۱۴۰۱ محقق شد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ نیز میزان تعهد از سفر اول ریاست جمهوری سه هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان بوده است، افزود: در این سال نیز ۱۱۱ درصد تعهدات محقق شد.

منتظری با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات جاری سال گذشته ۸۴۵ میلیارد تومان بوده که ۱۱۹ درصد محقق شده است، اضافه کرد: همچنین میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال گذشته، یک هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان بوده که ۶۰ درصد آن محقق شده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه کل اعتبارات جاری، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سفر در سال گذشته شش هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان بود، اظهار داشت: شش هزار و ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به میزان ۹۳ درصد برای استان تخصیص و محقق شد.

منتظری با اشاره به اینکه اعتبارات جاری استان با توجه به عدم تامین بار مالی فوق‌العاده ویژه دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته افزایش داشته است، ادامه داد: پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال ۱۴۰۱ در سال گذشته پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۴:۵۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
این بودجه ها میتواند برای ایجاد شهرکهای جدید صنعتی و علمی و پژوهشی و سلامت در همه شهرستانهای استان اختصاص یابد
آخرین اخبار