عثمانی در تذکر شفاهی؛

مردم هرگز تسلیم بی‌اخلاقی‌ها نمی‌شوند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مردم اخلاق مدار هستند و با حضور در انتخابات بر سونامی تخریب و بی‌اخلاقی‌ها فایق آمدند.

مردم هرگز تسلیم بی‌اخلاقی‌ها نمی‌شوندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد قسیم عثمانی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 24 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: سلام بر مردم بوکان و سلام بر مردمی که با حضور معنادار خود خادمین و دلسوزان کشور را امید مضاعف بخشیدند و با حضور حکیمانه خود رکورد جدیدی را در مناطق کردنشین کشور به ثبت رساندند.

نماینده مردم بوکان افزود: آرای حکیمانه و هوشمندانه مردم موج سومی را در بوکان شکل داد که بنده به عنوان قطره‌ای از موج اخلاق به وجود و حضور خود در میان اشاره می‌کنم. موج اخلاقی مردم بر سونامی تخریب و بی‌اخلاقی فایق آمد و ثابت شد مردم اخلاق مدار هرگز تسلیم بی‌اخلاقی‌ها قرار نمی‌گیرند.

وی تاکید کرد: از مردم روستاهای تابعه بوکان سپاسگزارم که علیرغم اینکه فرصت نکردم خدمتشان برسم اما آنان این فرزند را فراموش نکردند و علیرغم همه شایعه پراکنی ها هوشمندی آنان باعث شد گرد و غبار ساختگی نتواند مسیر حرکت مردم را گم کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: افتخار می‌کنم که منتخب و نماینده چنین مردمی هستم و از دولت می‌خواهم با تبعیض مثبت در مورد بوکان دشمنان نظام را نا امید و انسجام ملی را پیش از پیش تحکیم بخشد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار