کرمان؛

شرکت768 دانش آموز کرمانی در مسابقات قرآن و معارف

معاون فرهنگي و پرورشي اداره كل آموزش و پرورش استان در حاشیه اغاز سي و چهارمين دوره مسابقات قرآن و معارف در جيرفت گفت: 768 دانش آموز از 23 شهرستان در مسابقات استاني قرآن و معارف شركت كرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سيد داود ملكي افزود: اين دوره از مسابقات در سه مرحله آموزشگاهی، شهرستانی و استاني برگزار میشود که مرحله استاني اين مسابقات به ميزباني شهرستان جيرفت درحال برگزاری است.

وي بيان كرد: 48 هزار نفر در مرحله آموزشگاهي، يكهزار و 384 نفر در مرحله شهرستاني و 768 نفر نيز در مرحله استاني شركت كردند.
وي گفت: اين مسابقات با شركت 384 نفر دانش آموز پسر و 384 نفر دانش آموز دختر به مدت سه روز برگزار مي شود.
معاون اداره كل آموزش و پرورش كرمان افزود: در مجموع دانش آموزان، مربيان، كارشناسان و داوران يكهزار و 500 نفر در اين مسابقات فعال هستند.

وي خاطرنشان كرد: اين مسابقات در سه رشته قرآن، معارف اسلامي و صحيفه سجاديه برگزار مي شود.
معاون فرهنگي و اجتماعي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان كرمان هم در اين آيين گفت: اين مسابقات با مشاركت اداره كل اوقاف و امور خيريه و اداره كل آموزش وپرورش استان كرمان برگزار مي شود.

حجت‌الاسلام سيدرضا فاطمي افزود: مسابقات قرآني با هدف ترويج فرهنگ قرآني در جامعه برگزار مي شود و اميدواريم بتوانيم در اين زمينه گام خوبي برداريم.

وي تصريح كرد: فرهنگ قراني بايد از سنين كودكي نهادينه شود تا اثرات آن در اجتماع تجلي پيدا كند.

اين مسابقات تا پنجشنبه در جيرفت ادامه دارد.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: دانش آموز ، قرآن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار