بازدید هیئت استرالیایی از دانشگاه صنعتی شریف

مدیر روابط بین الملل دانشگاه شریف گفت: عصر دیروز هیئت 4 نفره دانشگاه ملبورن استرالیا از دانشگاه شریف بازدید کردند.

علی موقر مدیر روابط بین الملل دانشگاه شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بازدید عصر دیروز هیئت 4 نفره دانشگاه ملبورن استرالیا از دانشگاه شریف گفت: این هیئت متشکل از معاونین دانشگاه ملبورن بود که از قسمت های مختلف دانشگاه شریف بازدید کردند و در طی این بازدید هر دو طرف علاقه مندی خود را به همکاری های علمی ابراز داشتند.

وی افزود: قرار شد که همزمان با برگزاری نمایشگاه WORKSHOP در استرالیا هیئتی 10 نفره متشکل از 5 گروه 2 نفره در حوزه های علمی مختلف از ایران راهی این کشور شوند.

موقر در ادامه در خصوص بازدید از قسمت های مختلف دانشگاه شریف گفت: این هیئت از پژوهشکده های نانو و فناوری اطلاعات پیشرفته دانشگاه شریف بازدید کردند که بسیار مورد تحسین آنها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ما هم توانمندی آنها را به صورت جدی مورد بررسی قرار دادیم و نیازهای خود در زمینه های مختلف را سنجیده ایم و امیدواریم بتوانیم در زمینه های مختلف با آنها همکاری داشته باشیم، اظهار داشت: امیدواریم در زمینه های مختلف از جمله IT (که همکاری ما در این زمینه آغاز شده است)، بایومدیکال (که تجربه ای در این زمینه نداریم)، تاب آوری(که اولین مرکز آن در دانشگاه شریف  افتتاح شده است)، مدیریت و MBA و مدیریت آب و انرژی بتوانیم همکاری های مناسب را داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص بازدید دانشگاه های کشورهای خارجی از دانشگاه شریف در سال 94 گفت: کشور های آلمان، سوییس، استرالیا، ژاپن، عراق و لبنان از دانشگاه شریف در سال 94 بازدید داشتند و امیدواریم که بتوانیم در سال جدید روابط بین المللی خود را گسترش دهیم.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.