برای خوشحالی استقلالی ها هر كاری انجام می دهم؛

آلوسی: طلب توزی را با افتخار به افشارزاده تقدیم می كنم

مشاور ورزشی، اقتصادی مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: به دلیل رابطه دوستانه ای كه با افشارزاده دارم، مبلغ طلب توزی را با احترام و افتخار به او تقدیم خواهم كرد.

سعید آلوسی به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در آستانه حساس ترین دیدار فصل استقلال و از آنجا كه می دانستم فیفا برای دریافت طلب توزی استقلال را تحت فشار قرار داده و حتی این تیم را تهدید به كسر سه امتیاز كرده است وظیفه خودم دانستم كه به كمک دوستم بهرام افشارزاده و تیم بزرگ و مردمی استقلال بشتابم و مبلغ طلب توزی را با احترام و افتخار به افشارزاده تقدیم خواهم كرد.  
 
آلوسی با تاكید بر اینكه در این مقطع از لیگ برتر هر امتیاز برای استقلال حكم طلا را دارد اضافه كرد: دوست دارم از همین جا به هواداران استقلال بگویم جمعه با خیال راحت به ورزشگاه بیایند و استقلال را در این بازی سرنوشت ساز حمایت كنند. من ١٧یا ١٨سال است كه افشارزاده را از نزدیک می شناسم و در مورد تمام رشته ها با یكدیگر كار می كنیم و بارها دست بر دست هم دادیم تا مشكلاتی را كه بعضا برای ورزش ایران به وجود می آمد را حل كنیم كه این مسئله باعث افتخار من است، هرگز یادم نمی رود.

زمانی كه پیش از المپیک لندن رژیم صهیونیستی سعی در كار شكنی كاروان اعزامی ایران به المپیک داشت دست در دست افشارزاده برای قهرمانان سرزمینم توطئه های انها را خنثی كردیم تا كمیته ملی المپیك و افشارزاده كه ان زمان دبیری این كمیته را بر عهده داشت سربلند و رو سفید شود. حالا هر زمان افشارزاده نیاز به كمک داشته باشد و نام بزرگ استقلال ایران در میان باشد دعوت او را لبیك می گویم و با تمام توانم در خدمت استقلال و میهن عزیزم خواهم بود  
 
آلوسی ادامه داد: شخصیت افشارزاده و سربلندی و روسفیدی وی برایم اهمیت زیادی دارد چرا كه او مردی بی آلایش است، همیشه سالم بوده و سالم كار كرده و عاشقانه در هر سمت بوده به ورزش ایران خدمت كرده است .افتخار می كنم بتوانم كمك كوچكی به این مرد بزرگ كنم. 
 
مشاور ورزشی اقتصادی مدیر عامل استقلال تصریح كرد: خیال هواداران استقلال راحت باشد، امتیازی از این تیم كسر نمی شود چرا كه در خصوص پرداخت مطالبات این بازیكن با افشارزاده صحبت كردم و من فقط منتظر اشاره افشارزاده ام تا كنار او قرار بگیرم تا این مشكل مالی را به اتفاق هم حل كنیم.

امیدوارم به این ترتیب ارامش محسوسی كه در استقلال حاكم است در آستانه شهراورد هشتاد و دوم پا بر جا بماند و استقلال در این بازی و دیگر دیدار ها موفق باشد  
 
وی در پایان اضافه كرد: این مشكل (طلب توزی) مسئله ای نیست كه برای افشارزاده غیر قابل حل باشد، چرا كه او پیش از این كارهای بزرگتری انجام داده و مشكلات عدیده ای را از جاده ورزش ایران محو كرده است.

هواداران و مجموعه استقلال باید به افشارزاده اطمینان كنند و همان طور كه تا امروز مشكلات استقلال را یكی پس از دیگری حل كرده است این معقوله را هم به كمك خدای بزرگ و با همكاری یكدیگر حل خواهیم كرد.

افتخار می كنم و از صمیم قلب خوشحالم كه فرصتی پیش آمد تا ذره ای از محبت های افشارزاده را جبران كنم چون من زندگی ام را مدیون او هستم و برای سربلندی اش از كوششی دریغ نخواهم كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.