هفته بیست و ششم لیگ برتر زیر سایه دربی 82/شاگردان ویسی در پی تثبیت صدرنشینی

هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی فردا با برگزاری 6 دیدار آغاز می شود که این بازی ها زیر سایه دربی سرخابی ها قرار دارد.

هفته بیست و ششم لیگ برتر زیر سایه دربی 82/ شاگردان ویسی در پی تثبیت صدرنشینیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر فوتبال فردا با انجام 6 دیدار وارد هفته بیست و ششم می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها آبی پوشان اهوازی میزبان نفت تهران هستند، با این وجود همه منتظر دربی 82 بین استقلال و پرسپولیس در روز جمعه هستند.
 
راه آهن- ذوب آهن
 
سومین شکست ذوب رقم می خورد؟!

 
تیم فوتبال راه آهن فردا ساعت 17 در ورزشگاه خانگی شان میزبان شاگردان گل محمدی هستند.
 
راه آهنی ها وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و با 18 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارند،آنها این فرصت را دارند که از میزبانی شان نهایت استفاده را ببرند تا به بقاء در لیگ در هفته های پایانی امیدوار باشند. در آن سوی میدان شاگردان گل محمدی با 38 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند، آنها در 9 هف6ته اخیر فقط یک برد داشتند و دو بازی آخر را به حریفانشان واگذار کردند تا از کورس مدعیان قهرمانی عقب بیافتند.
 
به هر حال باید دید راه آهن می تواند سومین شکست ذوب آهن را به این تیم تحمیل کند یا نه!
 
راه آهنی ها در صورت شکست در این بازی یک قدم به سقوط نزدیک تر می شوند.
 
استقلال خوزستان- نفت تهران

شاگردان ویسی در پی تثبیت صدرنشینی  

 
شاگردان ویسی فردا ساعت 17:30 در ورزشگاه خانگی شان پذیرای شاگردان منصوریان هستند. آبی پوشان اهوازی با 46 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند، آنها این فرصت را دارند که با استفاده از میزبانی شان سه امتیاز این بازی را کسب کند و صدرنشینی شان را تثبیت کنند. اگر آبی پوشان اهواز برنده این بازی شوند آن وقت برنده دربی صدرنشین را تغییر نمی‌دهد.
 
در آن سوی میدان شاگردان منصوریان چند هفته متوالی که برنده می شوند و اگر این روند را در این بازی ادامه دهند آن وقت به جمع مدعیان اصلی قهرمانی  اضافه می شوند.به هر حال جدال تفکرات منصوریان و ویسی به جذابیت این بازی می افزاید.
 
پدیده- گسترش فولاد

شاگردان کمالوند در پی ارتقای جایگاهشان

 
تیم فوتبال پدیده فردا ساعت 17:30 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف شاگردان کمالوند می رود.
هر دو تیم در میانه جدول قرار دارند و نتیجه بازیشان تغییری در صدر و انتهای جدول ایجاد نمی‌کند.
شاگردان مهاجری با 33 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارند آنها با پیروزی در این بازی شاید با صعود دو پله ای در رده هشتم برسند.
 
به هر حال تیم پدیده تمایل دارد که جایگاهش را در میانه جدول مستحکم تر کند و برای برد این بازی به میدان مسابقه می آید اما کار سختی مقابل تیم باانگیزه گسترش دارد.
 
در آن سوی میدان تیم گسترش فولاد با 37 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد، این تیم قصد دارد با برد این بازی خودش را در جمع مدعیان اصلی کسب سهمیه آسیا ببیند.
 
تراکتورسازی تبریز- صبای قم
 
جدال مربیان سرخابی در آستانه دربی

 
شاگردان قلعه نویی فردا ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام  تبریز پذیرای شاگردان دایی هستند.
 
تیم تراکتورسازی سه برد متوالی داشته و وضعیتش در جدول مناسب است، این تیم قصد دارد با حمایت هواداران پر شورش این بازی را ببرد و همچنان در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند.
 
در آن سوی میدان تیم صبای قم با هدایت علی دایی هفته گذشته برد پر گلی مقابل نارنجی پوشان سایپا داشت. براین اساس این تیم علاوه بر اینکه نوار ناکامی‌هایش را قطع کرد با روحیه بالا وارد زمین مسابقه می شود.
 
جدال دایی و قلعه نویی مربیان سابق پرسپولیس و استقلال قبل از دربی سرخابی ها جذاب و دیدنی خواهد بود.
 
سپاهان- استقلال اهواز
 
زردپوشان اصفهانی به دنبال خروج از بحران

 
زردپوشان اصفهانی فردا ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر میزبان آبی پوشان اهوازی هستند.
 
شاگردان استیماچ هفته گذشته توانستند یک مساوی با ارزش مقابل استقلال تهران در آزادی بگیرند و استیماچ از خطر اخراج رهایی یافت.
 
این تیم از میزبانی‌اش باید نهایت استفاده را کند تا با برد مقابل استقلال اهواز از وضعیت بحرانی خارج شود و همچنان امیدوار بماند.
 
در آن سوی میدان شاگردان بختیاری زاده با 12 امتیاز در انتهای جدول قرار دارند آنها از اکنون یکی از تیمهای سقوط کننده به لیگ دسته یک هستند اما برای ارائه یک بازی جوانمردانه به زمین مسابقه می آیند.
 
سایپا- سیاه جامگان

نوار ناکامی سیاه جامگان قطع می شود؟!

 
نارنجی پوشان سایپا فردا ساعت 19 درورزشگاه خانگی شان میزبان تیم سیاه جامگان هستند.
 
شاگردان جلالی هفته گذشته شکست سنگینی مقابل صبای قم متحمل شدند. براین اساس آنها برای جبران مافات به مصاف سیاه جامگان می روند.
 
باخت سنگین مقابل صبای قم شائبه کم کاری بازیکنان را ایجاد کرد اما جلالی این موضوع را تکذیب کرد.
 
آندرانیک تیموریان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم سایپا در این بازی نیست.
 
در آن سوی میدان تیم سیاه جامگان وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد، این تیم 4 شکست متوالی داشتند این احتمال وجود دارد که سیاه جامگان مقابل سایپا انتحاری بازی کند تا همچنان امیدوار به بازی های آینده باشد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: سایپا ، راه آهن ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار