هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

ناکامی های سایپا ادامه دارد

تیم فوتبال سایپا در قالب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال میزبان تیم سیاه جامگان بود که در نهایت این دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم سایپا و سیاه جامگان از ساعت 19 در قالب رقابت های هفته بیست و ششم به مصاف هم رفتند.
 
 
هفته بیست و ششم لیگ برتر ، ساعت 19   ورزشگاه دستگردی
داوران: رضا عادل             کمک ها: سعید آل وردی، بابک عباسقلی
 
سایپا:
 

حامد فلاح زاده، مجید ایوبی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی، علی قلی زاده، ابراهیم شکوری، حامد شیری، سجاد مشکل پور، علی شجاعی و محمد سلطانی مهر
سرمربی : مجید جلالی
 
سیاه جامگان:

محمد ناصری، رضا شربتی، کایل، میثم حسینی، مهدی جعفر پور، علیرضا نقی زاده، سالار افراسیابی، کریده، میلاد نوری، حسین کریمی، آلاجی سوسه
سرمربی: فرهاد کاظمی

کارت زرد

سجاد مشکل پور(21) از سایپا،
مهدی جعفرپور(34) غلامرضا رضایی(68) مهدی جعفرپور(69)  از سیاه‌جامگان

کارت قرمز

مهدی جعفرپور(69) از سیاه‌جامگان

گل ها

سایپا 0 سیاه جامگان 1 (85، میثم حسینی) : حمید علی عسگری که از ابتدای نیمه دوم به میدان آمد بازهم به مانند بازی های اخیر خود تاثیر مثبت داشت و با نفوذ در محوطه جریمه سایپا با خطای مدافع حریف سرنگون شد و یک پنالتی دیگر برای تیمش گرفت و میثم حسینی به مانند بازی برابر پرسپولیس پشت این توپ ایستاد و گل سیاه جامگان را به ثمر رساند.

سایپا 1 سیاه جامگان 1 (90، حامد شیری) : نارنجی پوشان در دقایق پایانی بازی حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند و در نهایت توانستند در یکی از آخرین حملات خود از شلوغی جلوی دروازه حریف نهایت استفاده را ببرند و ضربه روپای شیری در نهایت بازی را به تساوی کشاند.

دقایق حساس:

دقیقه 6 – علی رضا نقی زاده از پشت محوطه جریمه سایپا شوت دیدنی روانه دروازه این تیم کرد که با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 11 – میلاد نوری درون محوطه نارنجی پوشان صاحب توپ شد و بلافاصله ضربه خود را به سمت دروازه حریف زد اما ایت توپ نیز راهی بیرون از زمین شد.
دقیقه 25 – نفوذ غلامرضا رضایی از جناح راست باعث شد تا او در محوطه موقعیت خوبی به دسا بیاورد اما ضربه او از زاویه بسته را دروازه بان سیاه جامگان مهار کرد.
دقیقه 35 – ضربه ایستگاهی نارنجی پوشان را حامد شیری به سوی دروازه حریف زد اما این ضربه از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 36 – کرنر ارسالی سایپا از جناح چپ با ضربه سر مشکل پور روی دروازه مشهدی ها خطرساز شد اما ناصری توانست با جاگیری خوب این توپ را از آن خود کند.
49 – سلطانی مهر خطرناک ترین موقعیت این بازی را رقم زد و شوت روپا و دیدنی خود را از پشت محوطه جریمه روانه دروازه ناصری کرد که این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
59 – بازهم محمد سلطانی مهر شوت زد و یک بار دیگر دروازه مشهدی ها را تهدید کرد اما این توپ او نیز از دست رفت و توسط ناصری مهار شد.
65 – ضربه ایستگاهی نواخته شده توسط مهدی ترابی تازه به میدان آمده از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
72 – حرکت دیدنی میداوودی و پاس او موقعیت خوبی برای نارنجی پوشان به وجود آورد اما ضربه قلی زاده را مدافعان سیاه جامگان دور کردند.


حاشیه:

*فرهاد کاطمی در ابتدای بازی به سمت مجید جلالی رفت و با او به خوش و بش پرداخت.
*رضا عنایتی و ابراهیم صادقی پیش از آغاز بازی با یکدیگر به خوش و بش گرمی پرداختند.
*عنایتی، مهاجم گلزن مشهدی ها به دلیل مصدومیت به این بازی نیز نرسید و به همین دلیل از روی سکوها به دیدن این بازی می پردازد.
*آلاجی سوسه پس از چند بازی بازهم توانست به ترکیب اصلی سیاه جامگان راه پیدا کند.
*مجید جلالی برای این بازی از ترکیب متفاوتی استفاده کرد و بسیاری از بازیکنان ثابت خود از جمله شاهعلی دوست، میداوودی و ترابی را روی نیمکت نشانده است.
*علی عسگری که در بازی های اخیر مشهدی ها درخشیده بود و در این بازی روی نیمکت نشسته بود درحالی که قرار بود آخرین دقیقه نیمه اول به میدان بیاید از ابتدای نیمه دوم به زمین آمد.
*مربیان دو تیم با آرامش کامل بازی تیم شان را از کنار زمین پی گیری می کنند و از جوش و خروش های هفته های پیش خبری نیست.
*آوانتاژ ندادن داور در صحنه ای که می توانست ایجاد موقعیت فوق العاده ای برای سایپایی ها کند مورد اعتراض شدید ابراهیم صادقی، کاپیتان این تیم شد.
شاهین رحمانی عضو ایرانی AFC، به همراه فلییپ لانگز والکس فیلیس ناظران پخش تلویزیونی یوفا از مهمانان ویژه دیدار سایپا و سیاه جامگان هستند.
ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا قبل از شروع بازی با غلامرضا عنایتی به خوش و بش پرداخت
فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان میهمان برخلاف رسم رایج فوتبال ایران قبل از شروع بازی برای رخصت گرفتن از مجید جلالی سمت نیمکت سایپا رفت .
در حالی که این بازی در آخرین ساعت روز برگزار می شد آندرانیک تیموریان بازیکن مصدوم سایپا با زدن عینک آفتابی در جایگاه ویژه نشسته بود
هواداران شهرستانی که برای دیدن دربی روز قبل از بازی به تهران آمده اند با حضور در ورزشگاه دستگردی بازی سایپا و سیاه جامگان را از نزدیک مشاهده کردند.
مجید جلالی سرمربی سایپا پس از نا امید شدن از کسب سهمیه آسیا در این دیدار از بازیکنان جوان استفاده کرد و  نفرات باتجربه ای چون روزبه شاه علی دوست، میلاد میداوودی،  ماهان رحمانی، مهدی ترابی، مهدی دغاغله و مجتبی رمضانی را روی نیمکت نشاند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار