افراسیابی: آرزویم بازی در اصفهان است

بازیکن تیم سیاه جامگان گفت: باتوجه به مدیریت خوب تیم های اصفهانی و امکانات خوب دوست دارم در آنجا بازی کنم.

سالار افراسیابی در گفت وگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد سیاه جامگان در این فصل اظهارکرد: در سال پیش در چنین روزی تیم سیاه جامگان به لیگ برتر صعود کرد در لیگ پانزدهم هم در این روز موفق به حفظ سیاه جامگان در لیگ برتر شدیم . لطف خدا و ائمه اطهار (ع)بود که  در این بازی دشوار به پیروزی رسیدیم .

وی اضافه کرد: از هواداران ممنونم که در بازی پایانی لیگ مقابل ملوان ما را تنها نگذاشتند 90 دقیقه و از تیم حمایت کردند. دست تک تک هواداران را به گرمی می فشارم.

افراسیابی درباره عملکرد فرهاد کاظمی گفت: کاظمی مربی‌ای است که سطح فنی بازیکن را ارتقا می دهد و از اینکه شاگرد کاظمی هستم به خودم می بالم.

وی درباره تیم ملوان عنوان کرد: از اینکه این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد ناراحتم امیدوارم مسئولان بلایی را که سر تیم های پیام ،ابومسلم ،پاس و... در آورند سر این تیم پرطرفدار نیاورند.

وی ادامه داد: مبلغ قراردادم با این تیم 100میلیون تومان است. تاکنون 65 درصد از آن را دریافت کرده‌ام.

بازیکن تیم سیاه جامگان در پایان اضافه کرد: هنوز در خصوص فصل بعد خود تصمیمی نگرفته ام در چند روز آینده مشخص می شود که در این تیم می مانم یا به تیم دیگری ملحق می شوم. ولی دوست دارم درتیم های اصفهانی بازی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار