کاظمی:

هفت سال است که درباره لابی های فوتبال داد می زنم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان ضمن اعتراض به عملکرد داوران در بازی های اخیر گفت: من اهل لابی بازی نیستم و هفت سال است که درباره لابی های فوتبال داد می زنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از دیدار با سایپا گفت : در این چند بازی 4 پنالتی سیاه جامگان را نگرفته اند. دروازه بان ما توپ را به اوت زده و آن ها توپ را بازی کرده اند. توپی را هم که به نفع ما اوت شده بود به آن ها دادند و همان توپ گل شد. هیچ کس به سیاه جامگان کمک نمی کند.
 
وی افزود: هر چه صحبت می کنیم پخش نمی کنید. کارشناسان گفته اند که در بازی با فولاد 4 پنالتی ما را نگرفته اند. ما نماینده ای پشت سرمان نیست و لابی نداریم و لابی بازی هم بلد نیستیم. بازی ما را ساعت 7 گذاشته اند چون نماینده یوفا آمده است. نمی دانم نماینده فیفا چه ربطی به این بازی دارد،
 
کاظمی ادامه داد:شکایت ما از صبا و راه آهن پیگیری نشد و ملوان رقیب ما در جدول برخلاف سایر تیم های در معرض سقوط شنبه بازی دارد. اگر سازمان لیگ اشتباه کرده، بگویید و من هم می گذرم. هفت سال است درباره لابی بازهای فوتبال ایران گفته ام و داد زدم.   
 
سرمربی سیاه جامگان گفت: آقایان رد صلاحیت شوند می فهمند من چه شرایطی دارم. داور مسابقه داور جوانی بود و ان شاء الله موفق شود اما حاج بابایی هفته قبل 4 پنالتی ما را نگرفت. دفاع فولاد شیرجه زده و مانند دورازه بان توپ را گرفته اما پنالتی ما را نمی گیرند. داور با اشتباه خود به استان خراسان رضوی ضربه زده است. در بابازی راه آهن، پدیده، استقلال خوزستان پنالتی سیاه جامگانو نگرفتند و فیلمش موجود است.
 
وی با اشاره به خصوصی بودن سیاه جامگان اظهار کرد: تیم ما شخصی اداره می شود. من به دنبال گرفتن حقمان از فوتبال هستم. به مسئولان می گویم تیم استانتان را حمایت کنید اما حمایتی نمی بینم. اگر پنالتی ها را گرفته بودند الان 38 امتیازه بودیم و همه از مدعی بودن سیاه جامگان صحبت می کردند. هیچ کس به داد فوتبال نمی رسد.

از شما تشکر می کنم که در بازی امروز حضور داشتید. از سه هفته قبل به من می گویند بازی استقلال و پرسپولیس چند چند می شود. به من چه چند چند می شود؟ تیم خودم بازی دارد. بازی دربی هم مثل بازی تیم های دیگر می ماند.
 
کاظمی درباره شکایت از صبا بیان کرد: هیچ اتفاقی نیفتاده است.. چون سازمان لیگ اشتباه کرده نمی گذارد رای صادر شود. ما هم قبول می کنیم اما یکشنبه جلسه داریم. در فدراسیون زور نداریم و 7 سال است دارم یک تنه برای احقاق حق تیمهایم می جنگم. دست آقایان رو می شود اما ما خدا و ائمه را داریم. حتم بدانید سیاه جامگان در لیگ می ماند.
 
سرمربی سیاه جامگان با ادمه اعتراض به داوری گفت: موقعیت تیمم را پخش نکنند و فقط مشکلات مربوط به داوری را بررسی کنند. ممبینی خوزستانی آمده و درباره بازی ما با فولاد خوزستان کارشناس داوری می کند. بازی دیشب اتلتیکو و بارسلونا را ببینید. امروز بازیکن حریف آمده تا در بازی با ما تمرین شیرجه داشته باشد. الته ایرادی ندارد چون شیرجه هم جزئی از فوتبال است و مدافع حریف دوست دارد توپ را با شیرجه از گل بیرون بیاورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.