استکی: بازی با تیم های ته جدولی شرایط سختی دارد

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با راه آهن گفت: بازی با تیم های ته جدولی شرایط سختی دارد چرا که آنها تلاش می‌کنند در لیگ باقی بمانند.

استکی: بازی با تیم های ته جدولی شرایط سختی دارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسن استکی در  جمع خبرنگاران گفت:‌در ابتدا عذرخواهی می‌کنم که گل محمدی در این نشست حاضر نشد وی به علت هم زمانی تمرین ذوب آهن با این نشست نتوانست شرکت کند.

وی در ادامه عنوان کرد:‌ما امید بسیار به کسب سهمیه آسیا داریم در بازی با گسترش فولاد گفتم که تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به علت حضور در سه جام نمی‌توانند با تمام تواناییشان در مسابقات لیگ  حاضر شوند. ما شرایط خوبی در لیگ قهرمانان داریم و تلاش می‌کنیم که در لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره اینکه ذوب آهن در 9 بازی یک برد داشته است بیان کرد: این موضوع هنوز در تیم های ایرانی جا نیفتاده است که در هر سه جام آماده شوند در حال حاضر ما در فینال جام حذفی حضور داریم و به کسب سهمیه آسیا در این جام امیدوار هستیم همچنین بازیکنان ما در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه بیشتری نسبت به لیگ برتر دارند مثل این موضوع که دانش آموزی برای خرداد درس نخواند و با امید شهریور باشد.

استکی در پایان خاطر نشان کرد: مسعود حسن زاده و قنبری به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم نیستند اما محرومی برای این بازی نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن ، استکی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار