اصفهان؛

سازمان فرهنگی و هنری شهرداری اصفهان در راه اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی

دوری کردن از تولیدات بدون جذابیت، اقدامات بی‌آتیه و هزینه‌های بی‌رویه از جمله اهداف سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان در سال «اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل» است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اکبر بقایی مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در آستانه 19 سالگی است و این در حالی است که با جدا شدن سازمان ورزش نیروهای این سازمان از 800 نفر به 400 نفر کاهش یافته اند.

وی افزود: این کاهش نیرو به این معنا نیست که این سازمان ضعیف شده است بلکه هدف از این جداسازی فعالیت تخصصی بر روی یک موضوع اصلی است و در سال 95 به دنبال خودسازی و درون سازی برای سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان امسال 6 محور اصلی را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: تکریم نخبگان فرهنگ و هنر، اجرای ویژه برنامه‌های شهری، تولید محصولات فرهنگی و هنری شاخص، کیفیت‌بخشی خدمات، موضوع محورهایی است که در سال جاری بر روی آن متمرکز خواهیم شد.

وی ادامه داد: رویکرد جدید این سازمان در بخشی دیگر دوری کردن از 3 محور تولیدات بدون جذابیت، اقدامات بی‌آتیه و هزینه‌های بی‌رویه بوده و امیدواریم به برنامه ریزی های طراحی شده برای امسال دست یابیم.

بقایی افزود: ارائه محصولات فرهنگی از دیگر فعالیتهای این سازمان بوده است که می توان به هدایای مناسبتی، ارسال بسته های فرهنگی هنری، اشتراک مجلات و نشریات متناسب و مرتبط و ارسال تازه های کتاب در این حوزه قرار دارند.

وی در پایان با اشاره به ویژه برنامه تجلیل و بزرگداشت از جامعه هنری به صورت هر 45 روز یک بار، گفت: این در حالی است که در بسته خدماتی اهداف اکران آثار هنرمندان، زمینه سازی فروش و عرضه آثار و عرضه محصولات هنری توسط خود هنرمندان پیش بینی شده است. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار