سردار دهقان:

ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است/ هر کشور متجاوز به ایران را پشیمان می‌کنیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است و نیروهای مسلح به هیچ عنوان قصد تجاوز در منطقه ندارند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دقایقی پیش در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) در بندرانزلی، اظهار داشت: تاریخ و گذشته این را نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران عامل تضمین ثبات امنیت در منطقه است و نیروهای مسلح ما به هیچ عنوان قصد تجاوز و توسعه طلبی در منطقه ندارند.

وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این‌که اگر غرب بخواهد چشم طمعی به ما داشته باشد آن را پشیمان می‌کنیم، افزود: مدیریت جهادی و بسیج امکانات در اختیار ماست و این اقدام ارزشمند از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا اعلام شده و در هر جای دنیا نظام سلطه بخواهد علیه ما اقدامی صورت دهد مقابل آن می‌ایستیم و آن را از این اقدام پشیمان می‌کنیم.

سردار دهقان با اشاره به این‌که امروز در منطقه ما ناامنی وبی ثباتی وجود دارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی با کشتار مردم بی‌گناه در منطقه سعی دارند منطقه را نا امن کنند، تصریح کرد: در صورت هرگونه تعرضی، نیروهای مسلح و ملت ما با تمام قدرت مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این‌که دشمنان، جریان‌های تکفیری را در کشورهای اسلامی علیه مسلمانان راه انداختند و تجاوز و غارت در منطقه، حاصل حضور نیروهای تروریستی است، افزود: دشمنان و تروریست‌ها شرم نمی‌کنند و همه شواهد نشان از وابستگی این عوامل تروریستی دارند اگر چه به ظاهر از حقوق بشر دفاع می‌کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار